اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی:

کمک یک میلیارد و 300 میلیون تومانی مردم خراسان جنوبی به عتبات عالیات

معاون ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی از کمک یک میلیارد و 300 میلیون تومانی مردم این استان به بازسازی عتبات مقدسه خبر داد.

کمک یک میلیارد و 300 میلیون تومانی مردم خراسان جنوبی به عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، جواد احمدی ظهر امروز در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فردوس اظهار کرد: با وجود شرایط نامناسب اقلیمی و جغرافیایی و نیز محرومیت استان خراسان جنوبی، مردم این استان در کمک به بازسازی عتبات عالیات همواره از دیگر استان‌ها سرآمد هستند.

وی گفت: نظم و انضباط کاری در ستاد عتبات عالیات فردوس سبب شده که این ستاد موفق و در سه دوره متوالی رتبه نخست استان در جذب مشارکت‌های مردمی را کسب کند.

معاون ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی از کمک یک میلیارد و 300 میلیون تومانی مردم این استان به بازسازی عتبات مقدسه خبر داد و افزود: دانش‌آموزان خراسان جنوبی در سال گذشته مبلغ 131 میلیون تومان به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

احمدی به اجرای پروژه‌های جدید در کاظمین اشاره و تصریح کرد: اعزام 475 نفر نیروی متخصص، انتقال چهارهزار مترمربع سنگ فرآوری شده برای سنگ فرش صحن مطهر حضرت زهرا(س) از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در ستاد عتبات خراسان جنوبی است.

برگزاری 45 جلسه در شهرستان فردوس

مسئول ستاد عتبات عالیات فردوس نیز از برگزاری جلسات ستاد در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: این جلسات از پنجمین روز ماه مبارک رمضان آغاز و 45 جلسه قرآنی در فردوس و روستاهای اطراف زیر پوشش قرار می‌گیرد.

سیدحسین مقدس گفت: حضور اعضای ستاد عتبات عالیات در جلسات قرآنی شهر و روستا به منظور جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی برای اجرای طرح بزرگ یا زهرا(س) است.

امام جمعه فردوس نیز ماه رمضان را ماه برکت، مغفرت و ماه بهار قرآن دانست و افزود: باید از ساعات و روزهای پایانی ماه شعبان بهره بگیریم تا خداوند ما را مورد مغفرت قرار دهد و بتوانیم وارد ماه مبارک رمضان شویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی تصریح کرد: مردم فردوس عاشق ائمه اطهار(ع) هستند و این عشق سبب شده که در طول سال‌های گذشته، شهرستان فردوس همواره رتبه نخست خراسان جنوبی در کمک به بازسازی عتبات عالیات را از آن خود کند.

انتهای پیام/69007/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول