اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان:

شیروانی‌ها 900 میلیون ریال به ستاد عتبات عالیات کمک کردند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان گفت: مردم شیروان 900 میلیون ریال طی سال گذشته به ستاد عتبات عالیات کمک کردند.

شیروانی‌ها 900 میلیون ریال به ستاد عتبات عالیات کمک کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان علی‌محمد محمدی پیش از ظهر امروز در همایش خیرین ستاد عتبات عالیات شیروان که در محل این نهاد برگزار شد، اظهار کرد: امامزادگان تابلوی عزت اسلام و مسلمانان هستند.

وی افزود: خدمت و کمک به این ستاد جزو بهترین خدمت‌هاست و یکی از بزرگ‌ترین شعائر اسلامی محسوب می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شیروان با اشاره به اینکه این کمک‌های معنوی به هیچ زبان قادر به تشکر نیست، تصریح کرد: هیچ معیاری نمی‌تواند این کمک‌های مردمی را بسنجد.

وی یادآور شد: یکی از الطاف خفیه الهی کمک به بازسازی عتبات است که این خود یک ارزشمند معنوی به شمار می‌رود و قرار گرفتن افراد در لیست خادمان ائمه یک نوع عمل معنوی و ارزش است.

محمدی گفت: مردم شیروان پارسال 900 میلیون ریال کمک نقدی به همراه 60 گرم طلای اهدایی و اعزام 13 نفر نیروی متخصص را به مناطق عتبات عالیات داشته که در استان خراسان شمالی رتبه نخست را داشته و در سه ماهه اول امسال هم 180 میلیون ریال مردم شیروان تاکنون کمک کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم شیروان در تمام بخش‌ها رتبه اول را در استان داشته و انتظار می‌رود این حرکت همچنان تداوم داشته باشد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در خراسان شمالی گفت: تمام کمک‌های مردمی به عتبات مستقیماً زیر نظر مقام معظم رهبری و نمایندگان وی در سراسر کشور هزینه می‌شوند.

محمد صفری افزود: تاکنون مردم این استان بیش از یک میلیارد و 250 میلیون تومان کمک کرده‌اند و علاوه بر آن دو کیلو و 307 گرم طلا و 272 نفر استادکار نفر به عتبات عالیات داشته‌ایم.

وی یادآور شد: بیش از 160 پروژه کوچک و بزرگ توسط مردم این استان در نجف اشرف، کربلا، کاظمین، سامرا بازسازی، نوسازی و خدمات فنی و مهندسی انجام گرفته است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان شمالی دیگر فعالیت‌های این ستاد را خرید و ارسال 200 تن میلگرد برای صحن حضرت فاطمه، ساخت و ارسال درب نقره‌ای حرم امام حسین (ع)، خرید و ارسال یک هزار تن سیمان برای صحن حضرت فاطمه (س) برشمرد.

به گزارش فارس، در این همایش بر مساعدت بیشتر مردم در امر کمک رسانی به عتبات عالیات تاکید و شرکت کنندگان به عزاداری و سوگواری پرداخته و به خادمان مساجد لوح تقدیر اهدا شد.

انتهای پیام/63002/س40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول