اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات جیرفت افتتاح شد

دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات با حضور مسئولان در شهرستان جیرفت افتتاح شد.

دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات جیرفت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مسئول دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان جیرفت یکشنبه شب در مراسم افتتاح این ستاد در جیرفت اظهار کرد: این ستاد از سال گذشته راه‌اندازی شده است، اما به دلیل نبود مکانی خاص پیش از این در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در حال فعالیت بود.

حسین جوهری با اشاره به اینکه به همین دلیل مردم چندان اطلاعی از وجود این ستاد نداشته و استقبال خوبی از آن نکرده‌اند، افزود: هم‌اکنون با همکاری فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر، بازاریان و خیران این مکان به عنوان دفتر ستاد افتتاح شده است.

جوهری با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی این دفتر 20 میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: امیدواریم که با اطلاع‌رسانی توسط رسانه‌های محلی و افتتاح این دفتر شاهد کمک‌های روزافزون مردمی برای این بارگاه مقدس باشیم.

وی اضافه کرد: مردم برای کمک به حرم مطهر امام حسین (ع) می‌توانند وجوه خود را به حساب سیبای بانک ملی به شماره 0108540101007 واریز کنند و یا با دریافت قبض مبلغ مورد نظر خود را به مسئولان این دفتر تحویل دهند.

جوهری با اشاره به اینکه تاکنون مبلغی وجه نقد و طلا توسط مردم ولایی شهرستان جیرفت جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: این مبالغ و طلاها مستقیماً به کربلا ارسال می‌شوند تا در ساخت حرم امام حسین (ع) به کار روند.

مسئول دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان جیرفت گفت: در تلاش هستیم تا موافقت مسئولان را برای بازسازی ضلع جنوبی این حرم مطهر توسط مردم جنوب کرمان به عهده بگیریم به همین دلیل نیازمند همکاری فرمانداران و مسئولان این منطقه هستیم.

جوهری با اشاره به استقبال خوب جوانان از این امر خیر ادامه داد: معمولاً جوانان از طریق تلفن همراه خود ماهانه مبلغی به این ستاد واریز می‌کنند که نشان از عشق و ارادت آنان به ائمه اطهار (ع) دارد.

وی با تأکید بر اینکه اسلام و تمام مسلمانان به امام حسین (ع) بدهکار هستند، گفت: امام جمعه، فرماندار و معاونان وی، دادستان، مدیر و معاونان اداره آموزش و پرورش و جمعی از معتمدان محلی شهرستان جیرفت و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نیز از جمله اعضای اصلی ستاد هستند.

انتهای پیام/80001/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول