اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک دیدار تدارکاتی

تیم هندبال نوجوانان قزوین مقابل همدان متوقف شد

تیم هندبال نوجوانان قزوین در ادامه دیدارهای تدارکاتی و آماده‌سازی خود مقابل تیم هندبال نوجوانان همدان متوقف شد.

تیم هندبال نوجوانان قزوین مقابل همدان متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هندبالیست‌های نوجوان استان قزوین که خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه‌های کشور آماده می‌کنند، چند ماهی است برای حضوری قدرتمند در این مسابقات اردوهای آماده‌سازی خود را زیر نظر مربیان دنبال می‌کنند که در این بین تاکنون چند دیدار تدارکاتی را مقابل رقیبان انجام داده‌اند.

همین امر بهانه‌ای شد تا این تیم در دیداری دوستانه صبح امروز در سالن هندبال مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین پذیرای تیم همدان باشد، دیداری که در نهایت با نتیجه تساوی 29 بر 29 به پایان رسید.

تساوی هندبالیست‌های نوجوان این استان مقابل تیم همدان در حالی به ثبت رسید که تیم هندبال نوجوانان قزوین هفته گذشته در همدان موفق شده بود این تیم را شکست دهد.

تیم هندبال نوجوانان استان قزوین سال گذشته در جریان رقابت‌های قهرمانی هندبال باشگاه‌های کشور در قزوین موفق شد در دیدار نهایی با شکست کرمانشاه برای نخستین بار عنوان قهرمانی را تصاحب کند.

این تیم امسال به نوعی کار جدی‌تری را برای کسب این عنوان دارد، زیرا از این تیم در مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه‌های کشور به عنوان مدافع عنوان قهرمانی نام برده می‌شود.

اگرچه هندبالیست‌های نوجوان قزوینی نشان داده‌اند که این نام هم بی‌دلیل به آن‌ها داده نشده است، زیرا در طول یک سال گذشته به طور حتم بازیکنان این تیم با انجام تمرینات مناسب و داشتن روحیه و انگیزه بالا نشان داده‌اند که در راستای رشد و ارتقای این رشته ورزشی در سطح استان گام‌های بلندی برداشته‌اند.

تیم هندبال نوجوانان قزوین در دیدارهای تدارکاتی و آماده‌سازی قبلی خود نیز به ترتیب به مصاف تیم‌های زنجان، تهران و تیم ملی نوجوانان رفته که البته در این دیدارها موفق شده است دو پیروزی و یک شکست را از آن خود کند.

هندبالیست‌های نوجوان استان قزوین در دیدار مقابل تیم‌های زنجان و تهران به برتری دست پیدا کردند، اما در بازی مقابل تیم ملی هندبال نوجوانان با اختلافی اندک نتیجه را واگذار کردند.

در حالی که کمتر از دو ماه دیگر به آغاز مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان باشگاه‌های کشورمان زمان باقی مانده است، هندبالیست‌های نوجوان استان قزوین در یک دیدار تدارکاتی دیگر در اواخر هفته جاری در سالن هندبال مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین، پذیرای تیم قم هستند.

انتهای پیام/77004/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول