اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود اعلام رسمی هیئت هندبال اصفهان

حضور نیک‌اندیش در لیگ برتر هندبال قطعی نیست

با وجود اعلام رسمی هیئت هندبال مبنی بر تیمداری نیک اندیش در لیگ برتر هندبال، هنوز وضعیت سهمیه دوم هندبال استان اصفهان مشخص نیست.

حضور نیک‌اندیش در لیگ برتر هندبال قطعی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از اعلام رسمی باشگاه سپاهان مبنی بر انصراف این باشگاه از تیم دادن در لیگ برتر هندبال، رایزنی‌های برای پیدا کردن اسپانسر به منظور تحت پوشش دادن سهمیه دوم هندبال استان اصفهان صورت گرفت.

تا اینکه رایزنی‌ها جواب داده و هیئت هندبال استان اصفهان اعلام کرد که باشگاه نیک اندیش شهرداری اصفهان سهمیه تیم هندبال سپاهان را در اختیار گرفته و در فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال شرکت می‌کند، اما با وجود رسانه‌ای شدن این خبر باشگاه نیک اندیش هنوز موافقت نهایی خود را برای تیمداری در رشته هندبال اعلام نکرده است.

باشگاه نیک‌اندیش اعلام رسمی در مورد تیمداری در رشته هندبال را به روزهای آینده منوط کرده، اما از طرف دیگر هیئت هندبال استان اصفهان حضور این تیم را قطعی عنوان کرده و حتی قرار است در روزهای آینده تورنمنتی تحت عنوان جام نقش جهان با حضور تیم هندبال نیک اندیش برگزار شود.

به نظر می‌رسد اعلام رسمی هیئت هندبال در مورد واگذاری سهمیه هندبال سپاهان به نیک اندیش شهرداری با این هدف بوده که شهرداری اصفهان در مقابل عمل انجام شده قرار گرفته و به طور قطعی حمایت از این تیم را بر عهده بگیرد.

با این حال هنوز چیزی مشخص نشده و باید در حال حاضر تیم مس پارس فلاورجان را تنها نماینده قطعی هندبال استان اصفهان بدانیم.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول