اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای فصل جدید لیگ برتر هندبال

سرمربی تیم ملی نوجوانان گزینه هدایت تیم هندبال صبای قم شد

سرمربی تیم ملی هندبال رده سنی نوجوانان کشورمان شانس اصلی سرمربیگری تیم هندبال صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور شد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان گزینه هدایت تیم هندبال صبای قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حال حاضر تیم هندبال نوجوانان کشورمان با ترکیبی از بهترین‌های این رده سنی از نقاط مختلف کشور خود را آماده حضور موفق در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا می‌کند در حالی که هدایت این تیم را گزینه اصلی سرمربیگری تیم هندبال صبای قم بر عهده دارد.

سرمربی فعلی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان غلامعلی اکبرآبادی است و این مربی در ماه‌های اخیر در اردوها و برنامه‌های تمرینی مختلف تلاش می‌کند تیمش را در بهترین شرایط ممکن برای حضور در مسابقات برون مرزی آماده کند.

اکبرآبادی همان کسی است که در سال 1391 و در جریان رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور هدایت تیم هندبال صبای قم در مقابل مدعیان صعود به لیگ برتر را بر عهده داشت و بدون ادعا و سر و صدا تیمش را به مقام قهرمانی لیگ دسته اول هندبال رساند.

اکبرآبادی در لیگ سال گذشته هندبال باشگاه‌های دسته اول کشور با ترکیبی از بازیکنان بومی و چند چهره مطرح غیر بومی تیم هندبال صبای قم را به عنوان تیمی پرقدرت و مدعی برابر حریفان به میدان فرستاد و در نهایت مزد تدبیر و تلاش‌های خود را با کسب عنوان قهرمانی به دست آورد.

این مربی مطرح که پیش از این هدایت نماینده استان مرکزی در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را بر عهده داشته، با شخصیتی آرام و متین یکی از مربیان کاردان و باتجربه هندبال کشورمان به شمار می‌رود، شانس اول هدایت صبای قم برای حضور در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در سال جاری محسوب می‌شود.

اکبرآبادی بعد از قهرمان کردن تیم هندبال صبای قم در بهمن ماه سال 1391 با کسب برتری در دیدار نهایی برابر تیم هندبال پارس مس فلاورجان، با درخواست فدراسیون هندبال به سراغ تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان رفت و از آن زمان تاکنون درگیر برنامه‌های آماده سازی این تیم برای مسابقات مهم برون مرزی سال 2013 است.

مسئولان هیئت هندبال استان قم در روزهای اخیر در مذاکرات مختلف با این مربی تمایل خود را برای ادامه همکاری با غلامعلی اکبرآبادی به منظور هدایت تیم هندبال صبای قم در مسابقات امسال لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور اعلام کرده‌اند و منتظر تصمیم اکبرآبادی و اعلام شرایط وی هستند.

فصل جدید لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از 25 مرداد ماه با شرکت 12 تیم آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2258/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول