اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام دیدارهای هفته دوم

امید صدرنشین لیگ هندبال نوجوانان قم شد

تیم هندبال امید با کسب یک پیروزی دیگر مقابل حریفان در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ هندبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم صدرنشین شد.

امید صدرنشین لیگ هندبال نوجوانان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات این فصل لیگ رده سنی نوجوانان هندبال باشگاه‌های استان قم با حضور تیم‌های امید ناحیه چهار آموزش و پرورش (الف)، امید ناحیه دو آموزش و پرورش، پاسارگاد و ناحیه چهار آموزش و پرورش (ب) برگزار می‌شود.

در هفته دوم تیم هندبال ناحیه چهار آموزش و پرورش (الف) برابر تیم ناحیه چهار آموزش و پرورش (ب) قم به میدان رفت و در دیداری که 29 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد به برتری 19 بر 10 دست یافت.

دیدارهای هفته دوم از مسابقات لیگ هندبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم در سالن ورزشی ثامن الائمه مجموعه جانبازان قم با مسابقه تیم‌های امید و پاسارگاد ادامه یافت و طی آن هندبالیست‌های تیم امید در دیداری که 28 گل در آن به ثمر رسید، موفق به شکست 15 بر 13 حریف خود شدند تا بدین ترتیب با کسب سومین پیروزی به صدر جدول رده بندی رفته و یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی پیکارهای لیگ هندبال نوجوانان باشگاه‌های قم لقب بگیرند.

این در حالی است که مسابقه تیم‌های ناحیه چهار(ب) آموزش و پرورش و ناحیه دو آموزش و پرورش نیز جذاب و تماشایی بود و طی آن تیم هندبال ناحیه دو آموزش و پرورش در دیداری کاملا برتر موفق به شکست 17 بر 8 میهمان خود شد.

مسابقات هفته دوم از لیگ هندبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم با مسابقه تیم‌های هندبال نوجوانان پاسارگاد و ناحیه چهار (الف) آموزش و پرورش به پایان رسید و در این دیدار تیم پاسارگاد توانست حریف خود را در دیداری که پرگل‌ترین بازی هفته بود و در آن 49 گل به ثمر رسید و البته نزدیک و نفس‌گیر دنبال می‌شد، با نتیجه جالب توجه 28 بر 21 شکست دهد.

مسابقات هندبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم با رقابت پنج تیم در حالی به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد که قرار است مسئولان هیئت هندبال با توجه به نظارت دقیقی که بر عملکرد تیم‌ها و بازیکنان عضو تیم‌های مختلف دارند، ترکیبی از بهترین بازیکنان را برای راهیابی به اردوی تیم هندبال نوجوانان قم به منظور اعزام به مسابقات هندبال قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور گزینش کنند.

زمان بندی برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور از سوی فدراسیون هندبال مشخص شده است و این رقابت‌ها با شرکت تیم‌های مختلف از استان‌های سراسر کشور بعد از ماه مبارک رمضان به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول