اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان:

حضور تیم نیک‌اندیش در لیگ برتر هندبال قطعی شده است

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: از نظر ما حضور تیم نیک اندیش در لیگ برتر هندبال قطعی شده، اما هنوز این تیم به فدراسیون اعلام آمادگی نکرده است.

حضور تیم نیک‌اندیش در لیگ برتر هندبال قطعی شده است

فرامرز می‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد شایعاتی که در قبال انصراف باشگاه نیک اندیش از تیمداری در رشته هندبال مطرح شده، اظهار داشت: مشکلی برای تیمداری این باشگاه در رشته هندبال وجود نداشته و بحثی نیز در رابطه با انصراف مطرح نشده است.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان ادامه داد: به احتمال زیاد مدیران تیم نیک اندیش تمایل ندارند تا پیش از آغاز رسمی مسابقات لیگ برتر بر سر زبان‌ها بیفتد.

وی با بیان اینکه هنوز باشگاه نیک اندیش به فدراسیون هندبال اعلام آمادگی نکرده، تصریح کرد: پس از اینکه باشگاه سپاهان انصراف رسمی خود را به فدراسیون هندبال اعلام کرد، تیم نیک اندیش برای شرکت در مسابقات لیگ اعلام آمادگی می‌کند.

این مسئول با اشاره به در جریان بودن تمرینات تیم هندبال نیک اندیش بیان داشت: قرار است امروز بازیکنان تیم نیک اندیش با حضور در هیئت هندبال استان اصفهان قراردادهای خود را ثبت کنند.

به گزارش فارس، پس از انصراف باشگاه سپاهان از تیمداری در رشته هندبال، هیئت هندبال استان اصفهان اعلام کرد که تیم نیک اندیش جایگزین تیم هندبال سپاهان شده، اما مسئولان این باشگاه اصرار دارند قطعی شدن تیمداری در هندبال را به آینده موکول کنند.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول