اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیک‌اندیش به جای سپاهان

هندبال اصفهان دو نماینده در لیگ برتر دارد

تیم نیک‌اندیش با در اختیار گرفتن سهمیه تیم هندبال سپاهان در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور حضور پیدا می‌کند تا هندبال اصفهان در این فصل دو نماینده داشته باشد.

هندبال اصفهان دو نماینده در لیگ برتر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سرانجام رایزنی‌های صورت گرفته نتیجه داد و  پس از انحلال تیم هندبال سپاهان امتیاز این تیم به باشگاه نیک‌اندیش شهرداری اصفهان واگذار شد.

پس از اینکه هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان اعلام کرد که تمایلی برای حضور در لیگ برتر هندبال ندارد، هیئت هندبال استان اصفهان رایزنی‌هایی را برای جلب نظر اسپانسرهای مالی و باشگاه‌های اصفهان آغاز کرد تا اینکه در نهایت باشگاه نیک‌اندیش شهرداری اصفهان تمایلش را برای تیمداری در رشته هندبال اعلام کرد.

قرار است شاکله اصلی تیم هندبال نیک‌اندیش را بازیکنان تیم هندبال سپاهان تشکیل دهند، اما هنوز کادر فنی و سرپرستی این تیم معرفی نشده است.

به گزارش فارس، در فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور دو تیم مس پارس و نیک‌اندیش به عنوان نمایندگان کشورمان حضور خواهند داشت.

در فصل گذشته این مسابقات تیم هندبال سپاهان به عنوان تنها نماینده اصفهان حضور داشت، اما در هفته پایانی برابر حریفش به میدان نرفت و فدراسیون هندبال نیز این تیم را از مسابقات کنار گذاشت.

انتهای پیام/63006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول