اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 5 تیم

امید قهرمان لیگ هندبال نوجوانان قم شد

رقابت تیم‌های مدعی حاضر در مسابقات لیگ هندبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم با قهرمانی تیم هندبال نوجوانان امید به پایان رسید.

امید قهرمان لیگ هندبال نوجوانان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط هیئت هندبال استان قم، مسابقات این فصل هندبال رده سنی نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های استان قم با شرکت تیم‌های مطرح باشگاهی در یک گروه به شکل دوره‌ای به انجام رسید و در پایان چهار هفته رقابت به کار خود پایان داد.

این در حالی است که امسال در پیکارهای قهرمانی هندبال نوجوانان باشگاه‌های قم پنج تیم حضور داشتند و در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات استانی،‌ بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند و سرانجام تیم امید فاتح این رقابت‌ها شد.

در حالی که تیم‌ها با ترکیبی از چهره‌های مستعد آینده هندبال قم در این دوره از پیکارها حضور یافته بودند، از سوی هیئت هندبال برنامه و نحوه برگزاری این رقابت‌ها به شکلی طراحی شد که علاقمندان به هندبال بتوانند در سالن ثامن الائمه مجموعه ورزشی 15 خرداد قم این رقابت‌ها را از نزدیک به نظاره بنشینند.

با توجه به توانمندی بالایی که نوجوانان هندبالیست قمی در ترکیب تیم‌های شرکت کننده در مسابقات این فصل لیگ دسته نوجوانان هندبال باشگاه‌های قم دارند، تیم‌های شرکت کننده ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر هندبال قم را به لیگ نوجوانان آورده بودند.

مسابقات این فصل لیگ رده سنی نوجوانان هندبال باشگاه‌های استان قم با حضور تیم‌های هندبال امید، ناحیه چهار آموزش و پرورش (الف)، ناحیه دو آموزش و پرورش، پاسارگاد و ناحیه چهار آموزش و پرورش (ب) به انجام رسید.

پدیده رقابت‌های این فصل لیگ هندبال رده سنی نوجوانان قم تیم هندبال امید بود که با بازی‌های درخشان خود توانست حریفان را در تمام بازی‌های این دوره از پیش رو برداشته و بدین ترتیب با کسب چهار پیروزی متوالی در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

در حالی که پیروزی در مسابقات هندبال دو امتیاز دارد، هندبالیست‌های امید در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات هندبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم از هر مسابقه خود دو امتیاز گرفتند و بدین ترتیب با هشت امتیاز صاحب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات استانی شدند.

در جدول رده بندی نهایی پیکارهای لیگ هندبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم تیم هندبال امید در صدر ایستاد و قهرمان شد، تیم هندبال نوجوانان پاسارگاد با کسب رتبه دوم به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم هندبال ناحیه دو آموزش و پرورش به مقام سوم بسنده کرد تا پرونده این رقابت‌ها با تجلیل از تیم‌های برتر در حضور رئیس و سایر مسئولان هیئت هندبال استان قم بسته شود.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول