اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

تلفیقی از روح مقاومت و عاشورایی کشور ما را سرزنده نگه داشته است

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تلفیقی از روحیه مقاومت و ایثارگری که بر گرفته از فرهنگ عاشورایی است، سبب شده تا دشمن زمین‌گیر شود و ملت ایران در اوج عزت و عظمت قرار گیرد.

تلفیقی از روح مقاومت و عاشورایی کشور ما را سرزنده نگه داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلام‌عسگر کریمیان عصر امروز در همایش بسیج جامعه زنان که همزمان با روز بسیج جامعه زنان در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ما در یک جنگ نرم تمام عیار با دشمن قرار داریم که به هر شکل ممکن آنها تلاش می‌کنند تا کشور ما را به مرز شکست و ناکامی بکشانند و با حربه‌های مختلف به میدان آمدند تا روح مقاومت، ایثار و گذشت را از ما بگیرند.

وی با یادآوری اینکه ماهیت استکبارستیزی و سلطه‌ناپذیری مردم ایران سبب شده است تا یک روحیه مقاومت بر گرفته از فرهنگ عاشورایی شکل گرفته و دشمنان اسلام و انقلاب را زمین‌گیر کند، تصریح کرد: آنها بعد از ناکام شدن در جنگ مستقیم این بار به جنگ فرهنگی و اقتصادی روی آوردند تا با به راه انداختن هجمه سنگین و فشارهای سخت و صعب‌العبور شاید مانع حرکت ملت ایران شوند و بتوانند ضربه کاری خود را وارد کنند اما دریغ از این حقیقت که دشمنان ما امروز نمی‌توانند در برابر اراده آهنین این ملت یارای مقاومت و ایستادگی داشته باشند.

کریمیان با بیان اینکه استکبار جهانی امروز از هر منفذ و سوراخی از این ملت و نظام صدمه و لطمه دیده است، خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران با تمام فتنه‌گری‌ها و کوردلی‌های خود چنان صحنه را مهیای انحراف کردند که در این میدان و گرد و غبار به پا شده ما به عناصری چون بصیرت، معرفت و دینداری نیاز داریم تا بتوانیم در عمل دشمن را ناکام گذاشته و صلابت و اقتدار خودمان را افزون‌تر کنیم.

این مسئول اضافه کرد: اگر در برابر دشمنان کوچک‌ترین عقب‌نشینی را داشته باشیم به یقین با شکست و ناکامی روبه‌رو می‌شویم و قادر نمی‌شویم اهداف خودمان را جامه عمل بپوشانیم.

وی جامعه زنان ایرانی را جامعه متدین،‌ دارای ارزش‌های اسلامی و برجستگی‌های عفاف و حجاب دانست و بیان کرد: در عرصه هجمه‌های فرهنگی یکی از برنامه‌های کاری دشمن در ضربه وارد کردن به هیبت انقلاب اسلامی ناکارآمد نشان دادن فرهنگ دینداری، حجاب و عفاف و دور شدن از برخی هواها و هوس‌های نفسانی است که دشمن سعی می‌کند آتش بیار معرکه بوده و زنان ما را از هویت اصالت‌بار خود دور کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان با یادآوری اینکه زنان ما امروز با تکیه بر بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) و عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س)‌ در سختی‌ها و دشواری‌ها همچون شیر در دفاع از اسلام و انقلاب در صحنه حاضر شدند، ادامه داد: ‌به یقین در برابر این روحیه ایثارگرانه دشمنان ما شکست مفتضحانه‌ای را می‌خورند.

انتهای پیام/62006/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول