اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

فرهنگ مقاومت امروز جهانی شده است

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: فرهنگ مقاومت امروز جهانی شده است.

فرهنگ مقاومت امروز جهانی شده است

سجاد معین لحظاتی پیش در حاشیه راهپیمایی روز قدس در خرم‌آباد به خبرنگار فارس گفت: امروزه در هر کجای دنیا گروه اندک و کوچکی از مسلمانان گرد هم باشند به هیچ عنوان نمی‌گذارند ارزش‌های اسلامی پایمال شود و تا آخرین قطره خون خود ظلم‌ستیزی را ادامه می‌دهند و از این ارزش‌ها دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروزه دیگر فلسطین و بیت‌المقدس به عنوان محور مقاومت و نماد ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار در دنیا شناخته نشده است، گفت: به فرمایش حضرت امام اگر بیش از یک میلیارد نفر فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار را سر دهند به خوبی همه چیز در دست آنان قرار می‌‌گیرد و همان‌گونه که تا به امروز نشان داده‌اند که توپ، گلوله و موشک در کنار ابزار رسانه‌ای و تبلیغات کارگشا نبوده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان مردم سوریه را نیز پاره‌ای از تن اسلام دانست و خاطر نشان کرد: همان وظیفه که در قبال فلسطین و لبنان برعهده مردم مسلمان جهان است در قبال سوریه نیز این وظیفه سنگین را برعهده دارند.

لازم به ذکر است مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان خرم‌آباد از میدان شهدا به سمت خیابان مطهری و سه راه اسدآبادی به سمت مصلی الغدیر برگزار شد.

انتهای پیام/85003/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول