اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه:

اسلام‌خواهی موجب پایداری مقاومت فلسطینیان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: رعایت اصول دینی و گام ‌نهادن در مسیر اسلام ناب محمدی موجب پایداری چندساله مقاومت فلسطینیان شده است و فلسطینیان جز بازگرداندن حق خود چیزی نمی‌خواهند.

اسلام‌خواهی موجب پایداری مقاومت فلسطینیان است

حجت‌الاسلام غلام‌رضا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مردم ایران با اتکا به پروردگار و سپس مقام معظم رهبری و با توجه به هدایت مراجع تقلید، بر بصیرت خود می‌افزایند و با آگاهی کامل هر ساله به حمایت از نظام اسلامی و مردم مظلوم فلسطین به میدان می‌آیند. 

وی با بیان این‌که مردم ما با شعارهای خود مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند، اعلام کرد: هرچه تحریم‌ها علیه ایران شدت یابد حضور ایرانیان در مراسم مذهبی و سیاسی باشکوه‌تر خواهد شد و خصم آنان از دشمنان و صهیونیسم بیش‌تر می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، اسرائیل و آمریکا را همانند حیوانی درنده تشبیه کرد و افزود: در صورت احساس ترس و فرار، حملات این حیوانات درنده‌خو شدت خواهد یافت و باید با ایستادگی و مقابله، دشمنان را وادار به عقب‌نشینی کرد.

وی با تاکید بر این‌که بیش از 80 کشور در دنیا در روز قدس به حمایت از فلسطینیان به خیابان‌ها می‌آیند، اظهار داشت: در صورتی که اسرائیل و آمریکا احساس کنند که فلسطینیان پشتوانه‌ای ندارند فشارهای خود را تشدید خواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به مقاومت چند ساله فلسطینیان در برابر صهیونیسم در خصوص علت پایداری مقاومت آنان گفت: رعایت اصول دینی و گام‌ نهادن در مسیر اسلام ناب محمدی موجب پایداری چندساله این مقاومت شده است و فلسطینیان جز بازگرداندن حق خود چیزی نمی‌خواهند.

انتهای پیام/2700/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول