اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرمشهر:

برگ برنده در منطقه اسلامی به دست توانمند مقاومت رقم می‌خورد

امام جمعه خرمشهر گفت: برگ برنده در منطقه اسلامی به دست توانمند مقاومت رقم می‌خورد.

برگ برنده در منطقه اسلامی به دست توانمند مقاومت رقم می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت الاسلام سیدنبی موسوی در خطبه نماز جمعه خرمشهر اولین تحلیل حمایت از مردم فلسطین را تامین امنیت جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: تامین امنیت جمهوری اسلامی از آن جهت که اشغالگران شعار نیل تا فرات را دادند و ما در آینده احساس خطر می‌کنیم تامین امنیت جمهوری اسلامی اولین دلیل بر حمایت از مردم فلسطین است.

وی ادامه داد: تحلیل دوم سیاست جنگ نیابتی از آن جهت ما خودمان را در آینده با دولت اشغالگر فلسطین باید مستقیماً مواجه شویم ولی مبارزان فلسطین در واقع جنگی را از مردم اسلامی نیابت می‌کنند.

امام جمعه خرمشهر افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، غرب نمی‌تواند همانند گذشته خط و نشانی بکشد و قلمرو ناحیه کشورهای اسلامی مشخص کند و شکی نیست که برگ برنده در منطقه اسلامی به دست توانمند مقاومت اسلامی رقم می‌خورد.

این مسئول اضافه کرد: قدس یکی از مسایل اساسی و کلان جمهوری اسلامی قلمداد می‌شود و حمایت نظام مقدس اسلامی از وقتی که انقلاب اسلامی تشکیل شد در برنامه‌های سیاست خارجی ایران اسلامی قرار گرفت.

موسوی اذعان داشت: بیش از 34 سال طیفی از سران عرب منطقه‌ای که وابسته به استکبار هستند شاهدیم که گروهی که خود را مسلمان قلمداد می‌کنند با همراهی آمریکا مذاکراتی می‌کنند و هر بار که مذاکره کردند سران رژیم صهیونیستی امتیازاتی گرفتند ولی حتی یک امتیاز به مردم مظلوم فلسطین ندادند.

انتهای پیام/2329/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول