اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

استراتژی مقاومت اسلامی، اسرائیل را به انزوا کشیده است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان استراتژی مقاومت اسلامی را عامل به انزوا کشیدن اسرائیل دانست.

استراتژی مقاومت اسلامی، اسرائیل را به انزوا کشیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد مهدی اسماعیلی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان اظهار داشت: خط مبارزه و استراتژی مبارزه نه تنها از زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی جلوگیری می‌کند بلکه امروز استراتژی مبارزه، خط نبرد را به داخل رژیم صهیونیستی برده است و اسرائیل را در داخل مرزهای جعلی خودش محبوس کرده و فرصت جولان را از رژیم صهیونیستی گرفته است.  

وی افزود: امروز استراتژی پیش‌برنده امام (ره) و مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی را در نقطه صفر مرزهای ساختگی رژیم صهیونیستی قرار داده است و قدرت جمهوری اسلامی آسایش و خواب را از چشمان اسرائیل گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان تأکید کرد: تنها استراتژی که امروز می‌تواند جمهوری اسلامی و جهان اسلام را مقابل رژیم صهیونیستی مطالبه‌گر و به پیروزی برساند استراتژی مقاومت است که امروز تاثیرات آن را می‌توان در جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه و هشت روزه دید که حزب‌الله لبنان با استفاده از سلاح‌های جمهوری اسلامی قلب تل‌آویو را هدف قرار داد و رژیم غاصب صهیونیست را به دنبال سوراخ موش فرستاد.

اسماعیلی تفکر اسلامی را موجب در امان ماندن جهان اسلام از کید و مکر و تجاوز رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: این یک تفکر باطل و ساده‌انگاری است که اگر امروز با اسرائیل وارد معامله شویم آنها نیز با جهان اسلام و ایران کاری نداشته باشند.

وی عنوان کرد: ماهیت رژیم صهیونیستی اسرائیل درنده‌خویی، زیاده‌پرستی، افزون طلبی و نژادپرستی است و آنها ایران اسلامی، مسلمانان، جهان عرب را دشمن خود می‌دانند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به ماهیت جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی به ویژه در جنایات اسرائیلی‌ها در صبرا و شتیلا و اردوگاه‌های فلسطینی گفت: صهیونیست کشتن مسلمانان و غیر یهودیان را عبادت و جزء آداب خود می‌دانند و چنانچه کوچکترین آرامشی به آنها داده شود دست تجاوزشان به همه بلاد اسلامی دراز می‌شود و دیگر لبنان، سوریه، مصر و ایران آرامش ندارند.

به گفته وی اگر امروز کوچکترین مباشاتی در اصل انقلاب اسلامی انجام شود به معنای دادن فضای تنفس به رژیم صهیونیستی و دادن فرصت به این رژیم جعلی برای اجرای نقشه‌های دور و دراز از نیل تا فرات و حتی بخش‌هایی از ایران است.

وی یادآور شد: امروز حاکمیت گفتمان امام(ره)، انقلاب و آرمان‌های امام(ره) ، آزادی قدس شریف و پاکسازی منطقه از وجود اسرائیل غاصب؛ جمهوری اسلامی را در موقعیت برتر منطقه قرار داده است.

انتهای پیام/2406/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول