اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع شهرداران قزوین:

احصای مشکلات شهری وظیفه مجمع شهرداران است

رئیس مجمع شهرداران قزوین احصای مشکلات شهری را وظیفه مجمع شهرداران دانست.

احصای مشکلات شهری وظیفه مجمع شهرداران است

سعید آگشته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص فعالیت و برنامه‌های مجمع شهرداران استان اظهار کرد: مجمع شهرداران قزوین با عضویت 25 شهرداری استان در حال فعالیت است و خدمات ارائه می‌کند.

شهردار الوند در خصوص توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی شهر الوند افزود: در حال حاضر شهر الوند دو مجموعه استخر سرپوشیده دارد که شهروندان الوندی از آن استفاده می‌کنند.

آگشته با اشاره به توسعه ساخت استخر در شهر الوند تصریح کرد: البته دو استخر ورزشی یاد شده در حال حاضر با توجه به میزان جمعیت و نوع استقبال برای شهر الوند کافی بوده و پاسخگوی شهروندان است.

وی با اشاره به میزان بافت فرسوده شهر الوند اضافه کرد: شهر الوند در حال حاضر دارای بیش از یکصد هکتار بافت فرسوده و قدیمی است.

آگشته ساخت فرهنگسرا، تالار شهر، ساختمان فرهنگیان و محلات را جزو طرح‌های شاخص شهرداری الوند برشمرد و گفت: بخش دیگر فعالیت‌های شهرداری الوند تنظیم حوزه خدمات شهری و فعالیت بر مبنای میزان بودجه بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین همکاری در برگزاری جشن‌ها، مراسم مذهبی، اعیاد، سوگواری‌ها، آموزش شهروندی، اشتغال و انجام اقداماتی برای خانواده‌های بی‌بضاعت جزو فعالیت‌های حوزه اجتماعی شهرداری الوند بوده است.

شهردار الوند در خصوص میزان مشارکت شهروندان در طرح‌های این شهر تصریح کرد: رضایت‌مندی مردم به اندازه حرکت از جایگاه شهرنشینی به سمت زندگی شهروندی افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/77005/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول