اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس جمهور و فدراسیون فوتبال صورت گرفت

تقدیر از فوتسالیست‌های قزوینی

در مراسمی که از سوی رئیس جمهور و فدراسیون فوتبال کشورمان صورت گرفت، دو فوتبالیست شایسته استان قزوین مورد تجلیل قرار گرفتند.

تقدیر از فوتسالیست‌های قزوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، از سوی رئیس جمهور و فدراسیون فوتبال کشورمان از وحید شفیعی و فاطمه اعتدادی دو ورزشکار شایسته فوتسالیست استان قزوین که به همراه تیم‌های ملی فوتسال مردان و زنان کشورمان در چهارمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی داخل سالن آسیا موفق شده بودند عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی قاره کهن را به دست آورند، تجلیل به عمل آمد.

بدون شک نباید از کار ارزشمند ریاست محترم جمهور کشورمان و فدراسیون فوتبال به راحتی عبور کرد و باید این نکته را هم از یاد نبرد که در راستای تجلیل از فوتسالیست‌های قهرمان کشورمان همین که نامی از شفیعی و اعتدادی دو فوتسالیست شایسته مرد و زن قزوینی دیده شد، به نوعی همین اتفاق، اعتباری بزرگ برای این رشته ورزشی در سطح استان محسوب می‌شود.

نکته اعتبار و افتخار بزرگ تجلیل از فوتسالیست‌های استان در مراسم تقدیر از برترین‌های فوتبال و فوتسال کشورمان از جایی بسیار ارزشمند بود که این مراسم به طور زنده از پخش شبکه سوم سیما به روی آنتن رفته بود و به طور حتم این مراسم در حاشیه دیدار تیم‌های ستارگان جام جهانی 98 و بازیکنان منتخب سال 2014 آلمان برگزار شد که با توجه به خیل عظیم ورزش دوستان فوتبال کشورمان قطعا باید اذعان کرد که میلیون‌ها بیننده از سراسر کشورمان این مراسم را از پای گیرنده‌های خود به نظاره نشسته بودند.

وحید شفیعی که رفته رفته از تیم فوتسال امید خود را به جامعه ورزشی فوتسال کشورمان معرفی کرد، توانست به خوبی نظر خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم ملی بزرگسالان کشورمان را جلب کند تا یکی از بازیکنانی باشد که تیم ملی را در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا همراهی کند، به طور حتم شفیعی با وجود سن و سال کمی که دارد، اگر انگیزه و پشتکار را چاشنی برنامه‌های خود کند می‌تواند یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا و حتی رقابت‌های جام جهانی 2016 باشد.

اما فاطمه اعتدادی که سال‌ها است حضور در تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان را تجربه می‌کند، سابقه حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و حتی جام جهانی کوچک زنان جهان را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.

وی به نوعی باید تلاش داشته باشد تا همچون عنوان بهترین گلزن لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، این موفقیت را بتواند در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان برای خود و تیم ملی به ارمغان آورد تا افتخاری بزرگ برای این رشته ورزشی در سطح بانوان رقم بخورد.

انتهای پیام/77004/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول