اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

شیلات هندیجان نیازمند حمایت مسئولان استانی و ملی است

فرماندار هندیجان گفت: شیلات هندیجان و اشتغالزایی در این بخش بیش از پیش نیازمند حمایت مسئولان استانی و ملی است.

شیلات هندیجان نیازمند حمایت مسئولان استانی و ملی است

بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: وضعیت اشتغال هندیجان در بخش شیلات بسیار ضعیف است زیرا مسئولان در این خصوص اقدامی جدی ارائه نکرده‌اند.

وی افزود: شهرستان هندیجان با برخورداری از ظرفیت‌های بالای کشاورزی و اقتصادی می‌تواند در این بخش اشتغالزایی بسیار مثبتی را در منطقه به همراه داشته باشد اما متاسفانه به دلیل عدم توجه مسئولان محروم و مغفول مانده است.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: مسئولان استانی و ملی بیایند و بگویند تاکنون در بخش شیلات این شهرستان چه اقدامی موثر و تاثیرگذار انجام داده‌اند که امروز جوانان ما انتظار اشتغال در این زمینه را داشته باشند؟!

وی ادامه داد: این منطقه با بهره مندی از رودخانه پرآبی چون زهره و اسکله‌هایی مستقر در بندر بحرکان و ظرفیت مستعد صید و صیادی باید در بخش شیلات بارور شود در غیر این‌صورت نمی‌توان پیشرفت منطقه را بیش از این انتظار داشت.

فرج‌اللهی عنوان کرد: بسیاری از جوانان این منطقه به دلیل نبود کار به مشاغل کاذب روی آورده و همین امر مشکلات و آسیب‌هایی را برای خود و خانواده‌هایشان ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: در صورتی که می‌توان با سرمایه‌گذاری در بخش شیلات شهرستان زمینه‌های مضاعف اشتغالزایی را ایجاد کرد و جوانان را از معضل بیکاری خارج ساخت.

فرماندار هندیجان گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان و رفع مشکلات پیش‌روی آنهاست و در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم اما در بسیاری از زمینه‌ها حمایت مسئولان استانی و ملی راهکار اصلی و اساسی است.

انتهای پیام/ 72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول