اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جدید شهرستان بندر ماهشهر:

ضریب اشتغال در بخش کشاورزی ماهشهر با وجود رودخانه و خاک‌ حاصل‌خیز 2درصد است

فرماندار جدید شهرستان بندر ماهشهر گفت: ضریب اشتغال در بخش کشاورزی شهرستان بندر ماهشهر تنها دو درصد است که با وجود رودخانه و خاک‌های حاصل‌خیز این شهرستان این وضعیت بسیار تأسف‌بار است.

ضریب اشتغال در بخش کشاورزی ماهشهر با وجود رودخانه و خاک‌ حاصل‌خیز 2درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، سیدجعفر طباطبایی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان اظهار کرد: مسئولیت فرمانداری به ویژه در شهرستان بندر ماهشهر کار آسانی نیست و پذیرفتن آن در چنین شهرستان‌هایی کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی‌ است.

وی افزود: کمبود منابع و نیروی انسانی و توقعات و انتظارات به حق مردم کار در چنین شهرستان‌هایی را بسیار سخت می‌کند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در ادامه به بخشی از مشکلات این شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: ضریب اشتغال در بخش کشاورزی شهرستان بندر ماهشهر تنها دو درصد است که با وجود رودخانه و خاک‌های حاصلخیز این شهرستان این وضعیت بسیار تأسف‌بار است.

طباطبایی در بخش دیگری از سخنان خود بر خدمتگزاری به مردم تأکید کرد و بیان داشت: پس از پایان جنگ تحمیلی و ارتحال ملکوتی امام عاشقان (ره) دشمن به این نتیجه رسید که با جنگ سخت نمی‌تواند با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقابله کند.

وی عنوان کرد: بر همین اساس دشمنان جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داده، پایه‌ها و استوانه‌های نظام را شناسایی و برای فروپاشی و استحاله از درون برنامه‌ریزی کردند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: اما عنصر مهمی به نام مردم مانع از تحقق نقشه‌های پلید دشمنان شد و مقام معظم رهبری نیز با تیزبینی نقشه‌های شوم آنان را شناختند و بزرگ‌ترین مبارزه با استکبار را خدمت به مردم عنوان کردند.

طباطبایی در پایان عنوان کرد: مسئولان باید با خدمت‌رسانی و تلاش در جهت جلب رضایت مردم با توطئه‌های دشمنان مقابله و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/72008/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول