اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شناخت نفرات برتر صورت گرفت

پایان مرحله شانزدهم رقابت‌های شطرنج هفتگی قزوین

مرحله شانزدهم رقابت‌های شطرنج سریع هفتگی استان قزوین با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.

پایان مرحله شانزدهم رقابت‌های شطرنج هفتگی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسابقات شطرنج سریع هفتگی استان همان طور که از نامش پیداست، چند سالی می‌شود که به طور منظم با حضور برترین شطرنج‌بازان استان در تمام رده‌های سنی به منظور تشویق بیشتر شطرنج‌بازان و در راستای توسعه هر چه بهتر این رشته ورزشی جمعه‌های هر هفته برگزار می‌شود.

هیئت شطرنج استان قزوین در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی‌های منظم تلاش کرده است تا همواره با برگزاری رقابت‌های مختلف از جمله مسابقات شطرنج هفتگی شور و نشاط و آماده‌سازی ورزشکاران این رشته ورزشی را در سطح استان زنده و پویا نگه دارد.

به طور حتم این اتفاق نشان می‌دهد این هیئت ورزشی در فکر این است تا همواره ورزشکاران خود را در همه رده‌های سنی به بهانه‌های مختلف دور هم جمع کند تا آنان را برای انجام مسابقه در شرایط آمادگی قرار دهد.

همین امر هم بهانه‌ای شد تا در مرحله شانزدهم این مسابقات محمدرضا عابدی موفق شود با شکست حریفان قهرمانی را از آن خود کند تا این مرحله هم با شناخت نفرات برتر به پایان برسد.

در پایان مرحله شانزدهم این مسابقات که با حضور 18 ورزشکار در خانه شطرنج مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار شد، پس از محمدرضا عابدی، فرهاد کربلایی صادقی، نیما عزیزخانی و مهدی مهدوی به ترتیب عناوین دوم تا چهارم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

هیئت شطرنج استان قزوین بدون توجه به تغییرهای زیاد در چهار سال گذشته در سمت ریاست این هیئت ورزشی همواره تلاش داشته که با برگزاری مسابقات در قالب جام‌های مختلف رقابت‌های شطرنج را با حضور ورزشکاران مطرح این رشته ورزشی در سطح استان برگزار کند که از جمله این رقابت‌ها در سال‌های اخیر می‌توان به برگزاری مسابقات شطرنج جام کاسپین، جام شهید رجایی و جام سردار آزادگان اشاره کرد.

مسابقات لیگ باشگاه‌های شطرنج استان نیز مطابق هر سال قرار است آبان‌ ماه سال جاری با حضور 16 تیم در خانه شطرنج مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار شود که با احتساب برگزاری مسابقات جام رمضان می‌توان اذعان کرد که این هیئت ورزشی نظم را همچنان سرلوحه برنامه‌ریزی‌های خود قرار داده است.

انتهای پیام/77004/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول