اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از یک هفته رقابت به میزبانی هیئت شطرنج فارس

نفرات برتر مسابقات شطرنج جام رمضان مشخص شدند

نفرات برتر مسابقات شطرنج جام رمضان پس از یک هفته رقابت به میزبانی هیئت شطرنج فارس مشخص شدند.

نفرات برتر مسابقات شطرنج جام رمضان مشخص شدند

رئیس هیئت شطرنج فارس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مسابقات بزرگ شطرنج جام رمضان با حضور 130 شطرنج‌باز از سراسر کشور در سالن استعدادیابی قهرمانی این هیئت برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

سیاوش جواهری ادامه داد: در دور پایانی مسابقات ابراهیم احمدی نیا استاد بزرگ بین‌المللی شطرنج از خوزستان صاحب بیشترین امتیاز شد و جایگاه نخست را کسب کرد.

وی اضافه کرد: محسن ندیمی فر و محمد نادری هر دو از شیراز موفق شدند به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم مسابقات را به خود اختصاص دهند.

این مسئول برگزاری مسابقات خاطرنشان کرد: کیفیت فنی و تعداد نفرات شرکت‌کننده نسبت به مسابقات سال‌های پیش پیشرفت بسیاری کرده بود.

رئیس هیئت شطرنج فارس بیان کرد: ورزش شطرنج در این استان علاقمندان بسیاری دارد که با توجه به جایگاه آن در کشور باید ارتقا یابد.

جواهری افزود: سال گذشته نخستین لیگ استانی ثبت شده در فدراسیون جهانی شطرنج را در فارس راه‌اندازی کردیم که با برگزاری آن می‌توانیم هیئت شطرنج این استان را به جمع سه تیم برتر کشور برسانیم.

این مقام مسئول اظهار کرد: در هفته آینده نیز مسابقات شطرنج جام رمضان را ویژه جانبازان و آزادگان سرافراز فارس برگزار می‌کنیم که علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت این هیئت مراجعه و یا با شماره تلفن 07116364292 تماس بگیرند.

رئیس هیئت شطرنج فارس تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های این هیئت در سال جاری برگزاری لیگ دانش‌آموزی در سطح این استان است که با اجرای آن استعدادهای خوبی در سطح پایه کشف و شناسایی می‌شوند.

به گزارش فارس، مسابقات بزرگ شطرنج جام رمضان هفته گذشته در شیراز با حضور 130 نفر از اساتید بزرگ و بین‌المللی شطرنج از سراسر ایران برگزار شد و سالن برگزاری مسابقات از شور و هیجان بسیاری برخوردار بود.

انتهای پیام/2448/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول