اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

صعود 16 تیم به مرحله حذفی مسابقات فوتسال جام رمضان خراسان جنوبی

با حضور 40 تیم در مسابقات فوتسال جام رمضان در خراسان جنوبی 40مسابقه برگزار و 369 گل وارد دروازه شد که تعداد 61 تیم به مرحله حذفی این مسابقات صعود کردند.

صعود 16 تیم به مرحله حذفی مسابقات فوتسال جام رمضان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، هر چه به پایان ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم به شور و حرارت ورزشکاران افزوده می‌شود و سکوهای سالن‌های‌ ورزشی تحمل هجوم هواداران را ندارد.

عقربه‌های ساعت بر روی هم سر نهاده است و نیمه شب را نشان می‌دهد، نفس‌ها در سینه حبس می‌شود ورود ناگهانی توپ به داخل دروازه اشک شوق را بر گونه جاری می‌کند.

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان بیرجند اظهار می‌دارد: امسال نیز دیار فرهنگ و هنر شاهد برگزاری مسابقات ورزشی است که شورآفرین‌ترین این مسابقات، فوتسال جام رمضان ادارات و مؤسسات خصوصی است.

ابوالفضل علیزاده در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر این‌که چه تعداد تیم در این مسابقات حضور دارند، ادامه می‌دهد: حدود 40 تیم فوتسال از ادارات، محلات، مراکز آموزشی و روستاهای شهرستان بیرجند در این مسابقات ثبت‌نام کرده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی می‌افزاید: مسابقات فوتسال جام رمضان هر شب بعد از افطار در سالن ورزشی دو هزار و 500 نفری شهیدان قاسمی برگزار می‌شود و در این مسابقات بیش از 480 ورزشکار پا به توپ هستند و هشت گروه پنج تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

369 گل وارد دروازه شد

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان بیرجند با اشاره به برگزاری حدود 40 مسابقه در 20 شب از ماه مبارک رمضان اذعان می‌دارد: در مسابقات فوتسال جام رمضان حدود 369 گل از خط دروازه گذشته که رکوردی به یاد ماندنی است.

علیزاده می‌گوید: در دوره مقدماتی مسابقات فوتسال جام رمضان بیرجند، تیم فوتسال عنابستان روستای سیوجان با به ثمر رساندن 21 گل رتبه نخست را به خود اختصاص داد و تیم فوتسال کوه‌پیما با زدن فقط یک گل در جایگاه ضعیف‌ترین تیم مسابقات قرار گرفت.

115 کارت از جیب داوران مسابقات فوتسال خارج شد

وی در ارتباط با کارت‌های داده شده به ورزشکاران متذکر می‌شود: در مسابقات فوتسال جام رمضان بیرجند 115 کارت از جیب داوران مسابقات خارج شده که از این تعداد، 101 کارت زرد و 14 کارت قرمز بوده است.

16 تیم به مرحله حذفی مسابقات فوتسال جام رمضان صعود کردند

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان بیرجند با اشاره به اسامی 16 تیم راه یافته به مرحله حذفی مسابقات جام رمضان اضافه می‌کند: از گروه یک ‌تیم‌های پدافند هوایی و ایزوگام امیدی‌نیا و از گروه دو، تیم‌های شرکت پویا مکانیک و کویر تایر به مرحله حذفی راه یافتند.

علیزاده با بیان این‌که از گروه سه مسابقات فوتسال، تیم‌های فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی و فنی مهندسی پژواک به مرحله حذفی راه پیدا کردند، می‌افزاید: تیم‌های طلای پاسارگاد و طوفان سبز از گروه چهارم و تیم‌های مرکز آموزش مرزبانی و تاسیسات پاسارگاد نیز از گروه پنجم در مرحله حذفی حضور دارند.

وی با اشاره به صعود تیم‌های مرکز آموزش 04 امام رضا (ع) و مؤسسه مالی فرشتگان از گروه ششم به مرحله حذفی، عنوان می‌کند: از گروه هفتم مسابقات فوتسال جام رمضان بیرجند، تیم‌های فوتسال نمایندگی شارپ و آکواریوم ساحل و همچنین از گروه هشتم تیم‌های فوتسال کوه‌پیما و بیمه دانا به مرحله حذفی مسابقات فوتسال جام رمضان بیرجند راه پیدا کردند.

پدافند هوایی از پس بیمه دانا برنیامد

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان بیرجند با بیان این‌که در دور نخست مسابقات دوره حذفی فوتسال جام رمضان تیم‌های پدافند هوایی و بیمه دانا به رقابت ‌پرداختند، ادامه می‌دهد: تیم فوتسال بیمه دانا یزدانی‌نیا با نتیجه دو بر صفر تیم پدافند هوایی را مغلوب کرد.

علیزاده از پیروزی تیم‌های راه‌سازی کوه‌پیما و پویا مکانیک بر حریفانشان خبر داد و اذعان می‌دارد: تیم کویر تایر با نتیجه چهار بر یک تیم مرکز آموزش مرزبانی خراسان جنوبی را از دور خارج کرد.

فرماندهی نیروی انتظامی حریف آکواریوم نشد

وی خبر از پیروزی تیم فوتسال آکواریوم بر فرماندهی نیروی انتظامی می‌دهد و اظهار می‌دارد: نمایندگی شارپ با نتیجه سه بر یک تیم فنی مهندسی پژواک را مغلوب کرد.

مسئول برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان بیرجند از آخرین نتایج بازی فوتسال جام رمضان بیرجند خبر می‌دهد و عنوان می‌کند‌: تیم مؤسسه مالی اعتباری فرشتگان با نتیجه دو بر یک تیم طلای پاسارگاد را شکست داد و همچنین تیم مرکز آموزش 04 امام رضا (ع) بیرجند با نتیجه سنگین هفت بر دو توانست بر تیم طوفان سبز پیشه غلبه کند.

=============

گزارش از علیرضا چاجی

=============

انتهای پیام/69014/م40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول