اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ادامه یافتن مرحله دوم رقابت‏های جام رمضان

4 تیم راه یافته به مرحله نیمه پایانی فوتسال فیروزکوه مشخص شدند

مرحله دوم رقابت‏های فوتسال جام رمضان فیروزکوه «یادواره شهدای شهرستان» با پیروزی تیم‏های مدعی قهرمانی و مشخص شدن چهار تیم مرحله نیمه پایانی ادامه یافت.

4 تیم راه یافته به مرحله نیمه پایانی فوتسال فیروزکوه مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، این رقابت‏ها پیش از ظهر امروز با انجام سه بازی مهیج در سالن سرپوشیده شهدای فیروزکوه ادامه یافت و طی آن، تیم‏های مدعی قهرمانی مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

در بازی نخست از گروه اول، تیم لاوین موفق شد با سه گل برابر مهاجر تیم سخت‏کوش این دوره از رقابت‏ها به برتری برسد و با این پیروزی شیرین، به عنوان سرگروه به مرحله نیمه پایانی راه یابد.

در دیگر بازی این گروه تیم آهک (جاویدسازان) در یک بازی جذاب و دیدنی که 10 گل در بر داشت، با نتیجه هفت بر سه مقابل ماهان به برتری رسید و به همراه لاوین به عنوان تیم دوم از این گروه، گام به مرحله نیمه پایانی گذاشت.

در آخرین بازی نیز تیم‏های آهن‏آلات غفاری و میعاد از گروه دوم به مصاف هم رفتند که میعاد قهرمان فصل پیش رقابت‏های فوتسال لیگ برتر فیروزکوه با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید و حضور خود را در مرحله نیمه پایانی مسجل کرد.

گزارش فارس حاکی است؛ پیش از این تیم مقاومت سپاه نیز از گروه دوم با کسب امتیازات لازم به مرحله نیمه پایانی راه یافته بود و برای سرگروهی به مصاف میعاد می‏رود.

16 تیم در رقابت‏های فوتسال امسال جام رمضان فیروزکوه حضور دارند که با انجام بازی‏های جذاب و دیدنی، اوقات نشاط‏آوری را برای جوانان و علاقه‏مندان به فوتسال در این شهر رقم زده‏اند.

انتهای پیام/2568/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول