اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین در جست‌وجوی حامی مالی

در شرایطی که تا چند ماه دیگر رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور آغاز می‌شود، تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین همچنان در جست‌وجوی حامی مالی است.

تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین در جست‌وجوی حامی مالی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین که فصل گذشته تا آستانه صعود به رقابت‌های لیگ برتر هم پیش رفت، در حالی در این مسابقات حضور پیدا کرد که زیر نظر هیئت فوتبال در این مسابقات حاضر شده بود.

به طور حتم در اینکه تیم‌داری وظیفه هیئت‌های ورزشی نیست، شکی وجود ندارد؛ بنابراین به نظر می‌رسد که تداوم تیم‌داری هیئت فوتبال در لیگ دسته یک و مدیریت تیم دسته یکی فوتسال قزوین در فصل جاری امکان‌پذیر نیست و مسئولان هیئت فوتبال در تلاش هستند که با یافتن حامی مالی تیم فوتسال قزوین را در لیگ دسته یک همراهی کنند.

به طور حتم با توجه به اینکه فوتسال یکی از ورزش‌های پرطرفدار در استان محسوب می‌شود، جا دارد که مسئولان هیئت فوتبال استان با پیدا کردن حامی، این تیم را از مشکلات مالی نجات دهند تا بازیکنان جوان این تیم بدون هیچ‌گونه دغدغه خاص و با آرامش خاطر بیشتری گام به میدان مسابقات بگذارند تا بتوانند جواز حضور در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر را کسب کنند.

البته همه این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که سعید آگشته رئیس هیئت فوتبال استان در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتسال دسته یکی قزوین که فصل گذشته با نام هیئت فوتبال در لیگ شرکت کرده بود، می‌گوید: در حال حاضر قیمت پیشنهاد شده برای واگذاری تیم به حامی مالی، مورد رضایت طلبکاران نیست.

آگشته اضافه می‌کند: طلبکاران شامل کادر فنی و بازیکنان فصل‌های قبل این تیم هستند که با نام پوشینه‌بافت در لیگ برتر حاضر بود و سپس با انصراف از این رقابت‌ها به لیگ دسته یک سقوط کرد که این مشکل باید با همراهی و مذاکره دو طرف رفع شود.

آگشته اظهار می‌کند: در صورت عدم توافق بین طلبکاران و حامی مالی، هیئت فوتبال قزوین تنها با واگذاری امتیاز به حامی از استان موافقت می‌کند که قصد تیم‌داری را داشته باشد.

البته وی تأکید می‌کند: این هیئت ورزشی برای تیم فوتسال قزوین که دارای معارض و طلبکار است، حامی مالی پیدا کرده و وظیفه خود را در قبال این تیم انجام داده است.

به هر حال باید امیدوار بود تا تیم دسته یکی فوتسال قزوین در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر با یافتن اسپانسر و جذب حمایت‌کننده مالی یکی از نمایندگان خوب و شایسته استان لقب بگیرد؛ اتفاقی که باید تا روزها یا شاید ماه‌های آینده برای تحقق آن انتظار کشید.

انتهای پیام/77004/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول