اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

بررسی جانمایی خوشه گردشگری در شهرک‌های صنعتی مازندران

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از بررسی امکان‌سنجی و تبیین خوشه گردشگری در سومین جلسه ارائه و دفاع از پایان‌نامه‌ها در این شرکت خبر داد.

بررسی جانمایی خوشه گردشگری در شهرک‌های صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، نیما دارایی اظهار داشت: پژوهش و تولید دانش‌های نوین در راستای فعالیت‌های صنایع کوچک از اهداف این معاونت است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: با پیگیری این معاونت مقرر شد تا جلسات ارائه پایان‌نامه‌ها با حضور معاونان و کارکنان شرکت به منظور استفاده همکاران از جدیدترین مطالعات علمی برگزار شود.

دارایی بیان داشت: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با هدف پیوند بین صنعت و دانشگاه انجام می‌شود و شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از پایان‌نامه‌های دانشجویی در سطوح کارشناسی ارشد و دکترا حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: سومین جلسه دفاع از پایان‌نامه‌ها در مقطع کارشناسی ارشد با عنوان بررسی امکان‌سنجی و تبیین خوشه گردشگری در استان برگزار شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان مازندران خاطرنشان کرد: در سه ماه اول سال جاری سه پایان‌نامه دانشجویی با موضوع امکان‌سنجی استقرار نظام مدیریت دانش در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی مازندران، بررسی تاثیر قابلیت‌های بازار در عملکرد بازار شرکت‌های کوچک، متوسط، بررسی و امکان‌سنجی و تبیین خوشه گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

 انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول