اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد

صدور 2260 جواز تاسیس واحد صنعتی در آذربایجان غربی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: تا کنون 2 هزار و 260 جواز تاسیس واحد صنعتی در آذربایجان غربی صادر شده است.

صدور 2260 جواز تاسیس واحد صنعتی در آذربایجان غربی

عبادالله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تا کنون 2 هزار و 260 جواز تاسیس واحد صنعتی در آذربایجان غربی صادر شده است که امکان دارد تمام این واحدها به مرحله بهره‌برداری نرسند.

وی تصریح کرد: در صورتی که تمام این واحدها به بهره‌برداری برسند زمینه اشتغال 57 هزار نفر از جوانان جویای کار فراهم می‌شود.

اکبری با بیان اینکه حمایت از صنعت استان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این اداره است، افزود: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از صنعت استان در دست بخش خصوصی است ولی دولت نیز حمایت‌های خود را در مقاطع زمانی مختلف از صنعت استان به عمل می‌آورد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اعلام کرد: در بحث هدفمندسازی یارانه‌ها نیز دولت حمایت‌های ویِژه‌ای از واحدهای آسیب‌پذیر استان به عمل آورده است که در این زمینه شاهد جلوگیری از رکود این واحدها بودیم.

وی با اشاره به تحریم‌ها علیه کشور گفت: بخش قابل توجهی از حمایت‌ها در این مقطع زمانی انجام می‌شود که با این حمایت‌ها واحدهای صنعتی استان همچنان باپرجا هستند.

انتهای پیام/61001/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول