اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

اتحاد مسلمانان در روز قدس درس عبرت دشمنان باشد

فرماندار عنبرآباد گفت: دشمنان باید از این حرکت مسلمانان که امروز با وحدت کامل و با زبان روزه آمدند تا اتحاد و همبستگی خود را ثابت کنند، درس عبرت بگیرند.

اتحاد مسلمانان در روز قدس درس عبرت دشمنان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: دفاع از مردم ستمدیده فلسطین امروز باشکوه خاصی نسبت به سال‌های گذشته در عنبرآباد برگزار شد که نشان‌دهنده عشق به مردم مسلمان فلسطین است.

وی افزود: مردم عنبرآباد همانند سایر مردم کشور آمدند تا به دشمنان و صهیونیسم بفهمانند که وحدت و اتحاد بین مسلمانان است و تا آخرین لحظه وجود دارد و کسی حق ندارد به حریم مسلمانان و افراد مظلوم تجاوز کند.

مشایخی عنوان کرد: مگر کودکان و مردم بی‌دفاع فلسطین چه کرده‌اند که رژیم صهیونیستی با همدستی آمریکای جنایتکار چنین به روز مردم آوردند و خاک آنها را اشغال کردند.

این مسئول گفت: دشمنان اسلام و مسلمانان بدانند که ما مسلمانان تا آخرین لحظه با همدلی و وحدت کامل پشت یکدیگر ایستاده‌ایم و تا آزادی کامل فلسطین از حقشان دفاع می‌کنیم.

فرماندار عنبرآباد عنوان کرد: دشمنان باید از این حرکت مسلمانان که امروز با وحدت کامل و با زبان روزه آمدند تا اتحاد و همبستگی خود را ثابت کنند، درس عبرت بگیرند.

وی در پایان از آحاد مردم و قشرهای متخلف شهرستان که حضور چشمگیری در راهپیمایی داشتند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/80005/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول