اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان شال:

روز قدس، زمان نابودی رژیم صهیونیستی است

امام جمعه شهرستان شال گفت: روز قدس، زمان عصیان و نابودی برای رژیم صهیونیستی وحشی و جنایت پیشه است.

روز قدس، زمان نابودی رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی شالی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر شال در مسجد جامع این شهر شرکت پرشکوه ملت در راهپیمایی روز قدس را ارزنده دانست و اظهار داشت: روز جهانی قدس روز عصیان و نابودی اسرائیل بوده و روزی است که به تعبیر امام در سراسر ممالک اسلامی مردم یکپارچه فریاد استکبار ستیزی و خروش سر می‌دهند.

امام جمعه شهرستان شال پیرامون اتحاد مسلمانان برای ریشه‌‌کنی ظلم و جنایت در روز قدس تصریح کرد: لرزه واقعی بر اندام دشمنان اسلام به ویژه اسرائیل جنایتکار در چنین ایام‌اللهی اتفاق افتاده و رقم می‌خورد.

موسوی شالی ادامه داد: همت مسلمانان به ویژه شیعه برای نابودی کفر از سراسر عالم همواره نصرت الهی را نیز در پی خویش داشته و این لطف الهی را مردم باید قدر بدانند.

وی به روزهای پایانی ماه پرفضیلت رمضان اشاره کرد و افزود: مناسب است تا در این ایام پایانی تمام روزه‌داران به سیره ائمه توجه بیشتری کنند و البته نتیجه این روزه‌داری در دعاها و مناجات‌ها نیز تجلی می‌یابد.

وی به دعاهای امام سجاد (ع) در خصوص روزهای آخر ماه رمضان اشاره کرد و افزود: ماه مبارک رمضان در حالی به روز‌های پایانی نزدیک می‌شود که جدایی از اینچنین ماهی برای تمامی افراد سخت بوده و رویگردانی این ماه ما را نگران کرده و به وحشت می‌اندازد.

امام جمعه شهر شال ادامه داد: ماه رمضان به عنوان بزرگترین ماه و عید خداوند، ماهی که به خاطرش بدی‌ها برطرف شده و خوبی‌ها نازل می‌شود،‌ ماهی که نسبت به آن تشنه هستیم تا چند روز دیگر میهمان آن هستیم و از آن بهره‌ می‌بریم.

این مقام مسئول از برگزاری باشکوه شب‌های قدر و حضور روزه‌داران شالی در این مراسم طی روز‌های اخیر تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان رامند روز قدس را گرامیداشت و اظهار کرد: رهایی قدس شریف از چنگال غرور و ظلم صهیونیستی بسته به اتحاد و همبستگی مسلمانان برای از بین بردن این غده سرطانی داشته و به همان اندازه مهم و پراهمیت است.

امام جمعه شهرستان رامند افزود: مسلمانان اقصی نقاط ایران و جهان امروز با شعار رهایی آزادی قدس شریف و پیروزی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی را خواستار شده و یک‌صدا بانگ مرگ بر اسرائیل را سردادند.

وی به سالگرد شهادت دیپلمات‌های ایرانی در سرکنسولگری جمهوری اسلامی در یکی از شهرهای افغانستان اشاره کرد و یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول