اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

ارائه طرح سازش نشانه شکست اسرائیل است

امام جمعه همدان گفت: ارائه طرح سازش نشانه ضعف و شکست رژیم صهیونیستی است.

ارائه طرح سازش نشانه شکست اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با اشاره به مذاکرات و جلسات به اصطلاح سازش رژیم صهیونیستی با همراهی و حمایت غرب اظهار داشت: ارائه طرح سازش با ملت فلسطین نشانه ضعف و شکست اسرائیل و حامیان غربی این رژیم است.

وی با اشاره به سلطه‌گری 65 ساله رژیم صهیونیستی در فلسطین افزود: سالهاست که این رژیم جنایت‌های بی‌شماری را علیه مردم مظلوم فلسطین انجام داده و همچنان نیز ادامه دارد.

خطیب جمعه همدان حمایت‌های دولت‌های خائن منطقه همچون آل‌سعود از رژیم اشغال‌گر قدس را یادآور شد و گفت: حکام این کشورها به خاطر چندسال حکومت بیشتر حمایت از اسرائیل را بر خود واجب کردند.

وی سپس ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: این حضور را مدیون هوشمندی امام راحل(ره) هستیم چرا که سنت حسنه و دشمن‌شکن روز جهانی قدس را پایه گذاری کرد.

محمدی با بیان اینکه روزی تنها ملت ایران از فلسطین دفاع می‌کرد، تصریح کرد: امروز 80 کشور دنیا برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته و در این روز راهپیمایی می‌کنند.

وی در ادامه با طرح این سؤال که چرا ملت‌های مسلمان دچار مشکلات شده‌اند، افزود: روزی مسلمانان به لحاظ خاک، جمعیت، ثروت و... به عنوان ابرقدرت دنیا معرفی می‌شدند اما چه شد که امروز مظلوم‌ترین ملت‌ها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: اسلام تنها دو رکعت نماز و یا روزه نیست بلکه باید اسلام را با تمام ابعادش فهمید و عمل کرد.

وی دشمن‌شناسی را از مهم‌ترین برنامه‌های اسلام دانست و گفت: توجه به این موضوع مهم اجتناب ناپذیر است.

مردم ولایتمدار همدان پیش از حضور در نماز جمعه  در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل یک بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

انتهای پیام/89017/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول