اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

مقابله با استکبار به تمام جهان تسری پیدا کرده است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون حرکت مقابله با استکبار به تمام جهان تسری پیدا کرده است.

مقابله با استکبار به تمام جهان تسری پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان اظهار داشت: روز قدس از روزهای مهم و تعیین‌کننده در جهان اسلام است و حضور باشکوه مردم در این مراسم اهمیتی بسیار زیاد دارد.

وی افزود: مردم غیور ایران اسلامی، یک بار در خردادماه سال92 حماسه‌ای عظیم خلق کردند و امروز نیز شاهد لبیک دیگری به ندای رهبر معظم انقلاب هستیم.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه مردم با حضور حداکثری در انتخابات خردادماه توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند گفت: مردم با عمل به تکلیف خود موجب ایجاد وحدت و اتحاد در بین آحاد ملت و خلق حماسه‌ای که رهبری خواسته بود شدند که نتیجه این حماسه، انتخاب شخصیتی متدین بود.

وی ابراز داشت: از منظر امام خمینی(ره) مسئله قدس از چند منظر مختص به خود شناخته می‌شود و امنیت، مشکلات سیاسی و توسعه جهان اسلام به مسئله فلسطین بستگی دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: در زمانی که همه مشرکین متحد شده بودند تا تفرقه، جنگ و خونریزی بین مسلمانان بوجود بیاورند، امام(ره) آمد و حرکت توفنده‌ای را پایه‌گذاری کرد که آن مبارزه مستضعفین در برابر مستکبرین بود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حرکت مقابله با استکبار به تمام جهان تسری پیدا کرده است یادآور شد: امروز حرکت‌هایی مثل روز قدس، قیام مسلمانان در مقابل مشرکین نیست بلکه قیام مستضعفین در برابر استکبار و ظالمان است.

این مسئول اذعان داشت: دعوای دشمنان با اسلام و یا منطقه جغرافیایی خاصی نیست بلکه آنها با اصل بشریت مشکل دارند چرا که نمی‌خواهند بشریت به حقوق خود دست یابند.

موسوی‌نژاد اظهار داشت: مسئله قدس و فلسطین تنها نقطه جغرافیایی مشترک است که مورد علاقه همه ادیان قرار گرفته است.

وی افزود: وحدت و همدلی مسلمانان در واقع امری مهم است که موجب نابودی رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی می‌شود و این وحدت باید همواره تقویت شود.

انتهای پیام/2452/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول