اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه منوجان:

انحراف از ولایت مانع پیروزی برابر استکبار است

امام جمعه منوجان گفت: کشورهای مسلمان رنج‌های بسیار کشیده، شهیدان بسیار داده و مقاومت کرده‌اند، اما به دلیل فاصله گرفتن از ولایت، استکبار آنان را به انحراف کشاند.

انحراف از ولایت مانع پیروزی برابر استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام امین رضوانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: دهه آخر ماه رمضان مبارک از فضیلت خاصی برخوردار است به همین دلیل می‌طلبد که تقوای الهی را کسب کنیم.

وی افزود: در این روزهای مبارک به فقرا و ایتام رسیدگی کرده و بخشی از اموال خود را که در حقیقت از آن خداوند متعال است در این راه خرج کنیم و هرگز به این مقوله مهم بی‌اعتنایی نکنیم.

رضوانی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 56 سال از حکومت نامشروع رژیم صهیونیستی و مظلومیت و محرومیت مردم فلسطین و قبله اول مسلمانان می‌گذرد، تصریح کرد: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در این زمینه راهبردی جهانی و مقاومتی است.

وی ابراز داشت: رژیم صهیونیستی با کارگردانی استکبار جهانی وعده پوچ تشکیل حکومت نامشروع جهانی صهیونیستی غاصب را سر می‌دهند و همواره در این راستا گام برمی‌دارند.

رضوانی عنوان کرد: 14 مرداد ماه نیز سالگرد نهضت مشروطه و صدور فرمان مشروطیت است که ضرورت دارد از آن عبرت گرفت، زیرا ملت جانانه به صحنه آمده و انقلابی به وجود آوردند.

امام جمعه منوجان ولایت را تضمین کننده سعادت دنیا و آخرت دانست و گفت: باید همواره از انقلاب اسلامی حفاظت و پاسداری کنیم تا از معنویت فاصله نگیرد و در چارچوب ولایت حرکت کند.

رضوانی خاطر نشان کرد: کشورهای مسلمان رنج‌های بسیار کشیده، شهیدان بسیار داده و مقاومت کرده‌اند، اما به دلیل فاصله گرفتن از ولایت، استکبار آنان را به انحراف کشاند.

انتهای پیام/80006/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول