اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان خرم‌دره:

رئیس‌جمهور منتخب از افراد حاشیه‌ساز و مشکل‌آفرین دوری کند

امام جمعه شهرستان خرم‌دره با توصیه به حسن روحانی گفت: رئیس‌جمهور منتخب باید از افراد حاشیه‌ساز و مشکل‌آفرین دوری کند.

رئیس‌جمهور منتخب از افراد حاشیه‌ساز و مشکل‌آفرین دوری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نو‌رپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره با تشریح نعمات الهی به نعمت ارزشمند عقل اشاره کرد و اظهار داشت: نعمت عقل برترین و با ارزشترین نعمت الهی است، عقل حجت خداوند و از شرایط عامه تکلیف و مهم‌ترین مخلوق خداست.

وی افزود: هر انسانی که از این گوهر پر قیمت خدادادی خوب استفاده کند ارزش و قیمت پیدا خواهد کرد و جزو بهترین بندگان خدا خواهد بود.

امام جمعه خرم‌دره سپس به نعمت قرآن اشاره کرد و گفت: قرآن کتاب هدایت، اخلاق و شفاست و کسی که قرآنی باشد سالم می‌ماند و خطر،‌ ویروس، میکروب و گناه او را تهدید نخواهد کرد.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور با شکوه مردم در مراسم احیای لیالی قدر و راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این حضور شما مردم عزیز، شعارهای شما و اظهار تنفر شما از صهیونیسم آن هم با زبان روزه یک عبادت بزرگ است.

نور‌پور در ادامه افزود: 65 سال است پیکر مسلمین زخم‌دار است، 65 سال است که قبله نخست مسلمانان دست مشتی صهیونیست اشغال است.

وی با بیان اینکه 65 سال است که دنیا در قلب ممالک اسلامی شاهد توسعه‌طلبی، افزون‌طلبی، تعدی و تجاوز، ظلم و غارت است، تصریح کرد: 65 سال است ثابت شده است که مذاکرات، بازی‌های سیاسی، صلح و سازش ناجی فلسطین و فلسطینی نبوده و نخواهد بود.

امام جمعه شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: 65 سال است که بر همگان روشن شده است اسرائیل جز زبان زور هیچ زبانی حالی و متوجه نمی‌شود و امروز بر همگان ثابت شده است، تنها راه نجات فلسطین حفظ وحدت، غیرت دینی‌، مقاومت و تکیه به اسلام و نیروهای مسلمین و نه تکیه به اجانب و سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه امام عزیز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند، اظهار داشت: امام راحل با نامگذاری خود کاری کرد تا مسلمانان جهان به فکر ریشه‌کن کردن این غده چرکین سرطانی باشند و دنیا باید بداند تا این ماده فساد هست منطقه روی آرامش و آسایش را نخواهد دید.

نور‌پور در ادامه به مراسم تنفیذ و تحلیف یازدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: دکتر روحانی از افراد خوش سابقه در مبارزه و انقلاب و از روحانیون باسواد و مبارز است و با شعار اعتدال گام به میدان گذاشته است.

وی در ادامه به انتظار و خواست مردم از رئیس‌جمهور منتخب اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور منتخب در انتخاب اطرافیان، مشاوران و به ویژه وزرا نهایت دقت را داشته باشد.

وی با بیان اینکه رئیس منتخب باید از افراد حاشیه‌ساز و مشکل‌آفرین دوری کند، افزود: وی همچنین در مواجهه با قدرت‌های بیگانه با عصای احتیاط گام بردارد. 

خطیب جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه باید تلاش شود در کشور همدلی و آرامش حفظ و تقویت و از هر نوع تنش به شدت اجتناب شود، ادامه داد: تمام تلاش دولت با همکاری مجلس به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی، فرهنگی به وی‍ژه مسأله حجاب معطوف شود.

وی تصریح کرد: از همه مهم‌تر از دولت یازدهم انتظار داریم در خط رهبری و ولایت فقیه حرکت و در کنار ولایت باشد تا به این مملکت آسیب نرسد.

انتهای پیام/2308/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول