اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

مخالفت با رِژیم صهیونیستی یک سیاست تاکتیکی نیست

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به فتوای امام(ره) مبنی بر منع هر‌گونه رابطه سیاسی و اقتصادی با اسرائیل، گفت: مخالفت با رژیم غاصب صهیونیستی یک سیاست تاکتیکی نیست.

مخالفت با رِژیم صهیونیستی یک سیاست تاکتیکی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آران وبیدگل اظهار داشت: موضوع مخالفت با رژیم غاصب صهیونیستی همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند یک امر بنیانی برای ما به حساب می‌آید.

وی دفاع از فلسطین و فریاد بر سر اسرائیل غاصب را یک وظیفه شرعی، انسانی و اسلامی و رسالتی بر دوش مسلمانان دانست و افزود: امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در شانزدهم مردادماه 1358، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کرد و این روز، به عنوان باقیات الصالحات از طرف این امام عظیم‌الشأن(ره) برای ما مسلمانان به یادگار ماند.

خطیب نماز جمعه آران و بیدگل ادامه داد: منظور از امنیت ملی کشور تنها به امنیت ظاهری و ایجاد امنیت در مرزها محدود نمی‌شود بلکه امنیت ملی ما با دیگر مسلمانان گره خورده است، لذا حمایت از نهضت‌های اسلامی و آزادی‌بخش که اهرم‌های قدرت ایران هستند، به نوعی دفاع از منافع ملی محسوب می‌شود.

موسوی، مذاکرات سازش با اسرائیل را به رابطه میش با گرگ تشبیه و تصریح کرد: کشورهای غربی با اینکه دچار بحران اقتصادی هستند، به رژیم صهیونیستی و همدستانش کمک می‌کنند چرا که منافع آنها در گرو همین امر است.

امام جمعه شهرستان آران وبیدگل همچنین، در بخشی دیگر از خطبه‌ها با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ رئیس جمهور منتخب ایران طی چند روز آینده و تشریفاتی نبودن آن خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب، با رأی مردم مقبولیت لازم را به دست آورده و به زودی با تنفیذ ولی‌فقیه این امر مشروعیت می‌یابد.

وی با اشاره به تشدید تحریم‌ها توسط کنگره آمریکا علیه ملت ایران در دو روز مانده به تحلیف دکتر روحانی، این حرکت را بیانگر عصبانیت و کینه‌توزی آمریکا ذکر و عنوان کرد: انتقام گرفتن از ایران و هشدار به دولت جدید برای کوتاه آمدن در برابر طرح‌های شیطانی استکبار جهانی، از اهداف اصلی تحریم‌های اخیر کنگره آمریکاست.

انتهای پیام/2406/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول