اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طالقان:

ایستادگی ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی مثال‌زدنی است

فرماندار طالقان گفت: ایستادگی ملت فلسطین در برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم منفور صهیونیستی مثال‌زدنی است.

ایستادگی ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی مثال‌زدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، ساسان دلاویز ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رژیم صهیونیستی دیگر توان ایستادن ندارد لذا نابودی و محو آن نزدیک است.

وی ادامه داد: امروز ملت‌های مسلمان از جمله ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

فرماندار طالقان تأکید کرد: آزادی قدس و رهایی آن از دست رژیم اشغالگر قدس نزدیک است.

وی ادامه داد: ملت ایران نیز تا رهایی کامل این سرزمین دست از مبارزه بر نخواهند داشت و پشتیبان ملت مظلوم فلسطین خواهند بود.

دلاویز افزود: نامگذاری آگاهانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط  معمار کبیر انقلاب با نام روز جهانی قدس این مسئله را برای همگان اثبات می‌کند که ملت ایران حامی سرسخت مردم مظلوم فلسطین بوده و هرگز دست از این حمایت‌ها بر نخواهد داشت.

وی گفت: فشار و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم اشغالگر قدس تنها انزجار ملتها را برای این رژیم منفور در پی خواهد داشت و سکوت مجامع بین‌المللی از این اقدامات رژیم اسرائیل تنها بی‌عرضه‌گی آنان را اثبات می‌کند.

فرماندار طالقان گفت: امروز نیز ما با حضور خود بار دیگر دستان مردم مظلوم فلسطین را به سختی می‌فشاریم و به آنان اطمینان می‌دهیم که تا آخرین قطره خون یار و پشتیبان آنان خواهیم بود.

انتهای پیام/2302/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول