اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

لانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی از جهان حذف می‌شود

امام جمعه بافت گفت: لانه عنکبوتی شیطانی رژیم صهیونیستی از سطح جهان حذف می‌شود.

لانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی از جهان حذف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه اظهار داشت: در زمان امیرالمؤمنان حضرت علی (ع) دشمنان فضائل این حضرت را پنهان می‌کردند تا مردم به سوی ایشان گرایش پیدا نکنند.

وی افزود: اسلام دین برابری، برادری و رحمت است، اسلام بهترین دین است و ما باید بر خود ببالیم که چنین دین، پیامبر، امام و ... را داریم، این امر برای ما عزت است که مسلمان هستیم و از دینی پیروی می‌کنیم که کامل است و هیچ نقصی ندارد.

امام جمعه بافت با بیان داستانی از اخوت پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) تصریح کرد: پیامبر اعظم (ص)، حضرت علی(ع) را برادر خود معرفی کردند و در چند مکان این را بیان فرمودند، اما انسانی به مظلومیت حضرت علی (ع) آفریده نشده است که در جلوی چند هزار نفر شاهد مظلوم واقع شود.

ابراهیمی بیان کرد: این بزرگی تفکر و آینده‌نگری امام خمینی (ره) را نشان می‌دهد که جمعه آخر ماه مبارک را روز دفاع از قدس نامگذاری کنند و پیرو آن راهپیمایی و دفاع همه‌جانبه از مظلومان جهان را به دنبال داشته باشد، صهیونیست‌ها با نژادپرستی تمام سعی در به زمین زدن مسلمانان دارند و از هیچ کاری هم برای تحقق هدف کاذب‌شان روی‌گردانی نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: صهیونیست‌ها به فرزندانشان کتاب آیین تلمود را آموزش می‌دهند و شستشوی مغزی بر روی فرزندان و سربازان جنگی‌شان بسیار زیاد است، صهیونیست‌ها به تحریف کردن معروف هستند و به این امر در قرآن هم اشاره شده است.

خطیب جمعه بافت ابراز داشت: صهیونیست‌ها خودشان را نژاد برتر می‌دانند و با مسلمانان بسیار ضد هستند و حتی در کتاب آیین تلمود بیان می‌کنند که اگر مسلمانی در چاه افتاد، مبادا دست آن را گرفته و بیرون آورید، بلکه سنگی به آن پرتاب کنید تا بمیرد.

ابراهیمی اذعان داشت: تمام رسانه‌های بزرگ جهان در دست صهیونیسم است و آنها با جنگ روانی در سطح جهان قصد دارند، پیروان خود را زیاد کنند که مانند کمونیسم نمی‌توانند این کار را انجام دهند و در آخر لانه عنکبوتی شیطانی از سطح جهان حذف می‌شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری افزود: این عالم بزرگ همیشه طرفدار اسلام و مشروعیت بود، وی همیشه طرفدار ستمدیده بود و مشروطه مشروعه را پیشنهاد داد و در رژیم آن زمان به علما ظلم شد و در رژیمی که در آن به علما ظلم شود، افرادی مانند رضا خان و پسر لعینش از دل آن بیرون می‌آیند.

ابراهیمی تصریح کرد: در روزهای آینده مراسم تنفیذ رئیس جمهور منتخب را در پیش داریم که این مراسم تجلی حاکمیت اسلامی است، انتخابات در سال به برکت خون شهدا خیلی زیبا و با شکوه برگزار شد که جای بسی شکر است.

انتهای پیام/80024/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول