اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

نسل حاضر نابودی رژیم صهیونیستی را خواهد دید

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و نسل حاضر نابودی اسرائیل را به زودی خواهد دید.

نسل حاضر نابودی رژیم صهیونیستی را خواهد دید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام علی شیرازی در اجتماع پرشور راهپیمایان روز جهانی قدس کلانشهر اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: به زودی رژیم غاصب صهیونیستی نابود خواهد شد و نسل حاضر این نابودی را خواهند دید.

*اعلام انزجار از رژیم غاصب اسرائیل

وی افزود: در جهان امروز این نگاه نهادینه شده که به راهپیمایی روز قدس با موضوع دینی می‌نگرند و در این روز حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: جهانیان در روز قدس با شرکت در راهپیمایی از رژیم غاصب اسرائیل اعلام انزجار و نفرت می‌کنند.

وی در ادامه به جنگ 6 کشور عربی با اسرائیل اشاره کرد و گفت: در این جنگ کشورهای عربی شکست خوردند و نتوانستند کاری انجام دهند.

*شکست اسرائیل با چند موشک

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به نامگذاری روز قدس از سوی امام خمینی (ره) تاکید کرد: این اقدام انقلابی پشت دشمن و رژیم جعلی صهیونیستی را شکست و قوت قلبی برای فلسطینیان شد.

وی با بیان این مطلب که مردم فلسطین در جنگ 22 روزه با دست خالی اسرائیل را شکست دادند افزود: اگر امت‌های اسلامی در سراسر جهان با هم متحد شوند تصور کنید چه خواهد شد.

شیرازی گفت: در جنگ 8 روزه نیز فلسطینیان با شلیک چند موشک به اسرائیل، آن‌ها را شکست دادند و خبرهایی داریم که اسرائیلی‌ها از‌‌ همان روز دوم جنگ در انتظار بهانه‌ای بودند که این جنگ به پایان برسد.

*نشانه‌ای از عظمت ملت ایران

وی شکست اسرائیل توسط فلسطینیان را نشانه‌ای از عظمت ملت ایران دانست و گفت: ملت ما با راه اندازی روز قدس به فرمان امام خمینی (ره) حرکت ملت‌های مسلمان سراسر جهان را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به راه انداخت.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با تاکید بر این نکته که غده سرطانی اسرائیل باید از جامعه اسلامی حذف شود اظهار داشت: ملت‌های مسلمان جهان به یاری خداوند این قدرت را دارند تا رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کنند.

*ترس دشمن از نام بسیجیان ایران

وی تصریح کرد: نیازی نیست که جمهوری اسلامی ایران با اسرائیل وارد جنگ شود زیرا همین روزهاست که با وحدت مسلمین اسرائیل سرنگون خواهد شد.

شیرازی خاطرنشان کرد: به واسطه حضور پرشور مردم مسلمان سراسر دنیا، در راهپیمایی روز قدس رژیم غاصب صهیونیستی نابود می‌شود.

به گفته نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، اگر نیاز باشد جمهوری اسلامی ایران با پرتاب چند موشک اسرائیل را زیر و رو می‌کند ولی این کار‌ها نیازی نیست زیرا استکبار جهانی از نام ملت و بسیجیان ایران واهمه دارد و این باعث نابودی‌اش خواهد شد.

انتهای پیام/72010/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول