اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

هدف از مذاکرات سازش مشروعیت بخشیدن به رژیم غاصب صهیونیستی است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مذاکرات سازش بین آمریکا، دولت خودگردان و اسرائیل در واشنگتن در جریان است، گفت: هدف آنها این است که رویه سازش را در منطقه حاکم کنند و به رژیم صهیونیستی مشروعیت ببخشند.

هدف از مذاکرات سازش مشروعیت بخشیدن به رژیم غاصب صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا ظهر امروز در بخش پایانی راهپیمایی روز قدس، در مسجد جامع نیشابور اظهار داشت: امام خمینی(ره) روز قدس را با هدف ایجاد تحولی بیشتر بین مسلمانان و توجه به مصائب جوامع اسلامی و به‌‌ویژه با انگیزه توجه دادن امت اسلامی به قبله اول مسلمین و ملت مظلوم فلسطین با نیت زنده نگه‌داشتن به مشکلات ملت آواره فلسطین اعلام فرمودند.

وی اظهار داشت: امروز در بیش از 80 کشور جهان، روز جهانی قدس گرامی داشته شده است و تظاهرکنندگان با حرکت و مشت‌های گره‌خورده خود، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را هدف قرار می‌دهند.

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه امروز رژیم صهیونیستی نگران برگزاری روز قدس است، عنوان داشت: این روز توانسته است توطئه‌های این رژیم و مشروعیت‌بخشی به آن را خنثی کند.

سبحانی‌نیا یادآور شد: روز جهانی قدس و تکرار آن در هر سال، تلاش صهیونیست‌ها برای توجیه مشروعیت خود را در منطقه نقش بر آب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مذاکرات سازش بین آمریکا، اسرائیل و دولت خودگردان در واشنگتن در جریان است، گفت: هدف آنها این است که رویه سازش را در منطقه حاکم کنند و به رژیم صهیونیستی مشروعیت ببخشند.

نامبرده تصریح کرد: یکی از دلایل عمده بی‌نتیجه بودن تلاش‌های آمریکا در موفقیت‌بخشی به رژیم صهیونیستی، وجود ایران اسلامی و تاثیر روز جهانی قدس در بیداری مردم منطقه است.

سبحانی‌نیا تاکید کرد: آمریکا دنبال این است که دولت‌هایی سرکار بیایند که بر اساس نقشه راه او حرکت کنند و اما نتیجه آن کنار گذاشتن دولت‌هایی چون مرسی است.

وی با بیان اینکه مرسی و دولت مصر عکس‌العملی در قبال شهادت مظلومانه شیعیان در مصر انجام نداد، خاطرنشان کرد: جریان سلفی که در درون اخوان‌المسلمین پایگاه قوی دارند و تصمیمات آنها بر جریان عقل‌گرا غلبه دارد.

انتهای پیام/70004/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول