اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/ نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

شکست رژیم صهیونیستی نیازی به موشک‌های شهاب 3 ندارد

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: جمهوری اسلامی اسلامی ایران برای نابودی رژیم صهیونیستی نیازی به استفاده از موشک‌های شهاب 3 ندارد.

شکست رژیم صهیونیستی نیازی به موشک‌های شهاب 3 ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام علی شیرازی  ظهر امروز در اجتماع پرشور راهپیمایان روز جهانی قدس کلانشهر اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: برای نابودی رژیم صهیونیستی نیازی به استفاده از موشک‌های شهاب 3 نداریم.

وی افزود: رژیم جعلی اسرائیل در حال نابود شدن است و برای سرنگون شدن این غده سرطانی، مردم مومن غزه کافی هستند.

*افول قدرت رژیم صهیونیستی در قاره آمریکا

این مقام مسئول با تاکید بر این نکته که اسرائیل در برابر اراده امت‌های اسلامی قدرتی ندارد تصریح کرد: این روز‌ها شاهد افول اسرائیل و آمریکا هستیم و این را حتی در قاره آمریکا نیز می‌توان مشاهده کرد.

وی گفت: هم اکنون در کشورهای مختلف دنیا روی آوردن مردم به سمت آیین اسلام و گرایش آن‌ها برای انتخاب این دین الهی را بیشتر از گذشته شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه ملت‌های مسلمان بیدار شده‌اند اضافه کرد: در دنیای کنونی نه تنها مسلمانان بلکه یهودیان و مسیحیان نیز در مقابل آمریکا و اسرائیل قد علم کرده‌اند.

*اسرائیل تسلیم شده است

وی تاکید کرد: دیگر امکان شکست بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان وجود ندارد و ملت‌های اسلامی تصمیم گرفته‌اند اسرائیل را نابود کنند.

شیرازی خاطرنشان کرد: هر چه بیشتر از این بیداری اسلامی به وجود آمده در بین ملت‌های مسلمان می‌گذرد آن‌ها بیدار‌تر از گذشته می‌شوند.

وی حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس را مایه دلگرمی فلسطینیان دانست و افزود: آن کسی که امروز تسلیم شده، اسرائیل است نه ملت فلسطین.

*سکوت مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایات اسرائیل

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با انتقاد از مدعیان حقوق بشر متذکر شد شد: اگر واقعا به دنبال حقوق بشر هستند چرا در مقابل جنایات اسرائیل سکوت کرده‌اند.

وی با تاکید بر این نکته که روحیه و قدرت مردم فلسطین روز به روز بیشتر می‌شود اظهار داشت: فلسطینیان با خود پیمان بسته‌اند تا نابودی اسرائیل در صحنه بمانند.

*مواجه شدن اسرائیل با بحران مشروعیت

شیرازی با یادآوری این نکته که امام خمینی (ره) روز قدس را روز اسلام می‌دانست، اظهار امیدواری کرد به زودی دولت اسلامی در فلسطین تشکیل شود.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر اسرائیل در جهان با بحران مشروعیت روبرو شده یادآور شد: دشمنان اسلام و ایران در رسانه مختلف تلاش کردند که مردم در راهپیمایی روز قدس حضور نیابند اما ایرانیان با شرکت پرشور خود نقشه‌های دشمن را شکست دادند.

*حضور بیشتر و پرشور‌تر مردم در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس اذعان کرد: بر اساس اخباری که دریافت کرده‌ایم در نقاط مختلف کشور حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بیشتر و پرشور‌تر از سال گذشته بوده است.

وی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در کشورهای اروپایی نیز با حضور یهودیان و مسیحیان برگزار شده است و آن‌ها نیز بر علیه اسرائیل به راه افتاده‌اند.

شیرازی اظهار امیدواری کرد تا روز جهانی قدس در ماه مبارک رمضان سال آینده اسرائیل سرنگون می‌شود و از صفحه روزگار محو خواهد شد.

انتهای پیام/72010/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول