اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جمیری در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس:

مسلمانان تا نابودی رژیم صهیونیستی از پای نخواهند نشست

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: راهپیمایی روز قدس نشان داد که مسلمانان تا نابودی اسراییل از پای نخواهند نشست.

مسلمانان تا نابودی رژیم صهیونیستی از پای نخواهند نشست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله جمیری امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر گفت: روز قدس از روزهای بزرگ در خصوص بیداری مسلمانان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: هر چند قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز روزهایی به نام یوم‌الارض و روز نکبت بود اما به لحاظ این‌که اتحاد و وحدتی بین مسلمانان نبود هیچ حرکتی انجام نمی‌شد و رژیم غاصب صهیونیستی به فعالیت‌های غصبانه خود ادامه می‌داد. 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: با اعلام آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام راحل این حرکت‌های ملی‌گرایی به حرکت‌های بزرگ مسلمانان تبدیل شد که امروز با حرکت خودجوش مسلمانان در نقاط مختلف جهان و حتی دیگر آزادیخواهان غیرمسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس خواستار آزادی سرزمین‌های اسلامی از چنگال غاصبان شدند.

جمیری گفت: امروز این صفوف به هم فشرده در بوشهر نشان از اتحاد، وحدت و پیروی از فرمایشات امام راحل و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

محمدحسین زارع معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر نیز با قدردانی از حضور حمایت مردم بوشهر در این راهپیمایی تاکید کرد: این نمایش نشان از اراده پولادین مسلمانان برای نمایش دادن حمایت از آرمان‌های قدس شریف و انتفاضه مردم فلسطین است.

وی گفت: مردم با مشت‌های گره کرده خود بار دیگر نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را خواستار شدند و بیزاری خود را از جبهه استکبار و حامیان صهیونیست بین‌الملل فریاد ‌زدند.

معاون سیاسی استاندار بوشهر وحدت و یکپارچگی مسلمانان را در راهپیمایی روز جهانی قدس یک نمایش بین‌المللی دانست و اظهار داشت: مردم جهان با این حرکت آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین را از چنگال رژیم صهیونیسیتی خواستار هستند و اعلام می‌کنند تنها راه آزادی بیت‌المقدس حمایت همه جانبه از مقاومت مردم فلسطین و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

محمد حسن پرآور نیز با بیان این‌که مردم بوشهر از دیرباز در مبارزه با استکبار جهانی پیش قدم بودند، گفت: امروز حضور حماسی مردم بوشهر در راهپیمایی این روز با وجود گرمی هوا نشان از استکبار ستیزی آنان و نابودی رژیم صهیونیستی داشت.

وی با بیان این‌که رژیم صهیونیستی به فرمان امام راحل باید نابود شود، تصریح کرد: مسلمانان امروز با اتحاد و وحدت خود ثابت می‌کنند تا نابودی رژیم صهیونیستی از پای نخواهند نشست.

پرآور عنوان کرد: آزادیخواهان جهان باید با پیروی از فرامین امام راحل و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در صحنه مبارزه با رژیم صهیونیستی حاضر ‌شوند و دفاع همه جانبه خود را برای حفظ ارزش‌های اسلامی، عزت و اقتدار مسلمانان و نابودی اسرائیل غاصب اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/66006/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول