اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلام ایران گفت: رژیم صهیونیستی به دلیل ضعف و انفعال قادر به حفظ امنیت خود نبوده و امروز بحران فروپاشی گریبانگیر این رژیم شده است.

رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیدمحمدعلی آل هاشم امروز با حضور در جمع راهپیمایی مردم روزگار قزوین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مسجدالنبی اظهار داشت:‌ امروز تحقق فرمان امام و توصیه‌های مؤکد رهبر معظم انقلاب در زنده‌ نگه‌داشتن این روز مقدس و بزرگ نه تنها در کشور ما بلکه در تمام کشورهای منطقه و جهان طنین‌انداز شده است.

وی افزود: روز قدس روز جهان است و امام خمینی (ره) به این علت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند تا اهمیت قدس بر همگان آشکار شده و این روز تجلی فریاد مظلومان و دفاع از مظلومان سراسر جهان باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلام ایران بیان داشت: این ابتکار امام (ره) موجب به خروش آمدن تمام مسلمانان جهان شده و به نمادی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

آل هاشم بیان داشت:‌ روز قدس بی‌تردید روز بزرگ و مهمی است که این روز نه تنها برای مردم ایران بلکه برای مسلمانان سراسر جهان مورد اهمیت است چرا که جهانیان در این روز فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس روز جهانی استقامت و ایستادگی است و باید از آن با عنوان روز جهانی پایداری نام برد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: جهان اسلام امروز بیدار است و ندای بلند پیروزی بیداری مظلومان را فریاد زده و این فریاد را تا پیروزی نهایی ادامه می‌دهد، یعنی تا پیروزی خون بر شمشیر از آرمان‌های فلسطین حمایت می‌کند.

آل‌هاشم تأکید کرد: ملت فلسطین در حال مبارزه با رژیم اشغالگر قدس است، چرا که رژیم صهیونیستی می‌خواهد بر منطقه و کل جهان تسلط یابد، ولی ملت ایران و تمام مسلمانان آزاده دنیا همسو با مبارزه و مقاومت تا سرحد پیروزی با این رژیم جنایتکار به مبارزه می‌پردازد.

وی اضافه کرد: در حقیقت ملت‌های مسلمان منطقه نسبت به آرمان فلسطین بی‌تفاوت نبوده و امروز رژیم صهیونیستی از حالت تهاجمی به وضعیت انفعال و ضعف رسیده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلام ایران تأکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی در سطح منطقه و نظام بین‌المللی منفعل و منزوی شده و از درون با مشکلات فراوان اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی درگیر است تا حدی که امروز این نظام در آستانه فروپاشی قرار دارد.

آل‌هاشم تصریح کرد: به دلیل ضعف و انفعال که گریبانگیر رژیم صهیونیستی شده، این رژیم قادر به حفظ امنیت خود نبوده و با بحران فروپاشی مواجه است.

وی ابراز داشت: با گذشت سه دهه از افکار نورانی امام خمینی (ره) ابتکار ایشان از مرزهای ایران و اسلام گذشته و به یک گفتمان اسلامی تبدیل شده است.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه قزوین اظهار داشت: موج بیداری اسلامی و فریاد آزادی‌خواهی ملت‌های مسلمان جهان علیه استبداد با ندای حق‌طلبی ملت فلسطین آمیخته شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیداری اسلامی را از دستاوردهای مهم روز جهانی قدس دانست و اذعان داشت:‌ امروز مردم نسبت به جنایات ضدبشری سردمداران استکبار و رژیم صهیونیستی آگاه شدند.

آل‌هاشم خاطرنشان کرد: گسترش شهرک‌های صهیونیست‌نشین در سرزمین‌‌های اشغالی امروز در دستور کار رژیم صهیونیستی قرار گرفته و حمایت بیش از 60 سال کشورهای حامی حقوق بشر از این رژیم اوج ناعدالتی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به کمک بلاعوض 3 میلیارد دلاری آمریکا به رژیم صهیونیستی ابراز داشت: این کمک‌ها برای این است که رژیم صهیونیستی جنایت‌های خود را علیه مسلمانان ادامه دهد.

آل‌هاشم با اشاره به حماسه سیاسی 24 خرداد تأکید کرد: ملت ایران اسلامی در تمامی صحنه‌ها حماسه‌آفرین هستند، به خصوص در انتخابات 24 خرداد که نقشه دشمنان را با حضور حداکثری خود نقش بر آب کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلام ایران در خاتمه از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس و رقم زدن حماسه سیاسی دیگر تقدیر کرد.

انتهای پیام/2667/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول