اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان و نمایندگان از اهمیت روز قدس می‌گویند

قدس هویت جهان اسلام و گفتمان جاودانه

تعدادی از مسئولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور یکپارچه ملت در راهپیمائی روز قدس را روز هویت جهان اسلام و گفتمان برگرفته از آن را جاودانه توصیف کردند.

قدس هویت جهان اسلام و گفتمان جاودانه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امروز همزمان با روز جهانی قدس مسئولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز همگام با خیل سیل‌آسای مردم به صحنه آمدند تا بار دیگر اعلام کنند که یادگار امام راحل را پاس می‌دارند و قدس را قلب تپنده جهان اسلام می‌دانند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: اهمیت حضور مردم د راهپیمایی روز قدس که یادگار گرانسنگ امام راحل بوده و میراث بزرگ آن امام راحل محسوب می‌شود در حقیقت نمادی از هویت و آرمان‌خواهی مسلمانان است.

صادق فرهمند امین گفت: برگزاری این راهپیمائی نه تنها مقاومت در مقابل صهیونیسم جهانی را تشدید می‌کند بلکه نقشه و طرح‌های ظالمانه استکبار به ویژه رژیم صهیونیستی را نقش بر آب می‌کند.

وی با بیان اینکه این راهپیمائی امروز به بزرگترین جریان جهان اسلام تبدیل شده است ادامه داد: تمام آزادیخواهان در اقصی نقاط دنیا با این حرکت مخالفت خود را با جریان شوم صهیونیسم اعلام می‌کند جریانی که به شکل وسیع شکل گرفته و عالم اسلام را تهدید می‌کند.

این مسئول امریکا و اروپا را نوکران این جریان خواند و اضافه کرد: راهپیمائی روز جهانی قدس این جریان را متوقف و این تفکر را باطل می‌کند که امیدواریم روزی را شاهد باشیم که فلسطینیان به حق و حقوق خود برسند.

پاره تن اسلام نیاز به خون تازه‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل نیز در مراسم راهپیمائی امروز به خبرنگار فارس گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس یادگار منحصر به فرد حضرت امام است که برای آزادی پاره تن اسلام دستور دادند تا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به این نام نامیده شود.

کمال‌الدین پیرموذن اظهار داشت: این پاره تن اسلام با توجه به هجمه استکبار جهانی و شیطنت‌های جهانی صهیونیسم احتیاج به خون جدید دارد.

وی تمام مذاکرات در سازش فلسطینی‌ها و صهیونیسم را محکوم به شکست دانست و ادامه داد: مردم اردبیل امروز با حضور حماسی خود همپای سایر هموطنان ندای آزادی فلسطین را سر داده و خواستار نابودی قابیل زمان و شیطان بزرگ امریکای جانی شدند.

تهدید در عالم اسلام به فرصت پیروزی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در راهپیمائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ما امروز با فرمان تاریخی امام راحل در راهپیمائی روز قدس حاضر شدیم و مجموعه شورا و شهرداری دوشادوش مردم قهرمان ایران امروز عزم خود را جزم کرده تا تودهنی بزرگی به امریکا و اسرائیل بزند.

صدیف بدری نقشه شیطان بزرگ امریکا را محکوم به شکست اعلام کرد و گفت: عالم اسلام تمام تهدیدها را امروز به فرصت بالندگی تبدیل کرده است.

رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این مراسم با یادآوری اینکه بیداری اسلامی در منطقه به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته است اضافه کرد:عاقبت این بیداری اسلامی به آزادی قدس شریف منتهی می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری در پایان بیان کرد: اینکه مردم بعد از 33 سال از نامگذاری روز قدس در صحنه حاضر شدند تا باردیگر از مظلومان جهان حمایت کنند نشان از تاثیرگذاری نفس امام در نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس است.

انتهای پیام/62003/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول