اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

روز قدس مقدمه تشکیل حزب مستضعفان است

امام جمعه شهر آبیک روز جهانی قدس را مقدمه تشکیل حزب مستضعفان در دنیا بیان کرد.

روز قدس مقدمه تشکیل حزب مستضعفان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی عصر (عج) این شهر اظهار داشت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اعلام انزجار از سازش و سازشکاری خودفروختگان و مقابله با اسرائیل غاصب و قیام ملت‌ها علیه دولت‌های مزدور در دنیای اسلام به تکلیف الهی، انسانی، ملی و میهنی خود عمل کردند.

وی افزود: نظام نورانی و الهی جمهوری اسلامی است که می‌تواند غده سرطانی را ریشه‌کن کند چراکه در سه دهه پیش کشورهای غربی و اروپایی به اسرائیل خوش‌بین بودند اما امروز عامه مردم و خواص کشورهای غربی و اروپایی از اسرائیل تنفر دارند و در سخنرانی‌ها، فیلم‌ها و نقاشی‌ها تنفر خود را اعلام می‌کنند.

رژیم صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت است

خطیب جمعه شهر آبیک با بیان اینکه اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است، تصریح کرد: امروز اسرائیل دیگر توان و قدرتی ندارد و بسیار ناتوان و ناچیز شده است.

موسوی خاطرنشان کرد: یک قیام اسلامی می‌خواهد تا اسرائیل را از صفحه روزگار محو کند که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد محو اسرائیل از سرزمین مسلمانان باشیم.

وی اضافه کرد: در قرآن کریم آمده است که هر مسلمانی حرکتی کند که از آن حرکت، کفار به خشم آیند در عالی‌ترین و بالاترین درجه عبادت قرار دارد که امروز مردم با حضور در راهپیمایی در روز قدس، استکبار جهانی، اسرائیل و منافقان را عصبانی کردند.

امام جمعه شهر آبیک تنها راه ریشه‌کنی غده سرطانی را مقاومت، پایمردی و استقامت ملت فلسطین عنوان کرد و اذعان داشت: متأسفانه طی 20 سال اخیر مذاکرات بسیاری صورت گرفته که از این مذاکرات چیزی نصیب مردم فلسطین نشده است چراکه حتی یک وجب از خاک غصب شده‌شان آزاد نشده و یک آواره فلسطینی به وطنش بازنگشته است.

موسوی افزود: آمریکا با تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی، بدترین و نفس‌گیرترین فشارها را بر امت پیامبر اکرم (ص) وارد کرده و دست به کشتار شیعیان پاکستانی، عراقی، افغانستانی، سوری و مصری می‌زند.

وی بیان کرد: این سئوال مطرح است که چرا رژیم صهیونیستی شاهان بی‌عرضه غربی را ترور نمی‌کند که بیانگر هم‌پیمان بودن آنان با استکبار جهانی و اسرائیل است.

توسعه‌طلبی رژیم صهیونیستی با هیچ منطقی قابل توجیه نیست

خطیب جمعه شهر آبیک تصریح کرد: 65 سال توسعه‌طلبی و افزون‌طلبی رژیم غاصب با هیچ منطقی قابل توجیه نیست و این امر حیثیت جامعه بین‌المللی، سازمان ملل متحد و حقوق بشر و دموکراسی‌خواهی را زیر سئوال برده است.

موسوی افزود: یهودیان افراطی خود را ملت برگزیده خداوند قلمداد می‌کنند و سایر مردم را حیوانات انسان‌نما می‌شمارند.

وی ابراز داشت: یهودیان افراطی از هیچ جرم و جنایتی کوتاهی نکرده و برای اثبات برتری خود دست به هر جنایتی می‌زنند.

موسوی گفت: ریشه‌های فساد رژیم صهیونیستی هر روز ممالک اسلامی را تهدید می‌کند که امیدواریم با همت ممالک اسلامی و ملت بزرگ اسلام هرچه زودتر ریشه این غده سرطانی نابود شود.

وی صداقت و تصدیق اخبار صحیح را نشانه تقوا داران ذکر کرد و افزود: طبق روایات وارده بهترین عمل در ماه مبارک رمضان پرهیز از حرام یعنی قول، فعل و عمل حرام و در واقع دوری از محرمات الهی است که باید در این زمینه کوشا باشیم.

امام جمعه شهر آبیک اظهار داشت: بهشت هشت در دارد که پیامبران و صدیقان از یک در، شهدا از یک در، شیعیان و دوستداران از پنج در و دیگر مسلمانان از یک در دیگر وارد بهشت می‌شوند.

موسوی خاطرنشان کرد: انسان باید در ماه مبارک رمضان که شیاطین در زنجیر هستند به نحو احسن استفاده کرده و در راستای خودسازی و تزکیه نفس خود بکوشد.

انتهای پیام/77006/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول