اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راهپیمایی روز قدس

مردم شیعه و سنی فهرج فریاد مرگ بر صهیونیسم سر دادند

مردم شیعه و سنی شهرستان فهرج در راهپیمایی روز قدس و در صفوفی به‌هم فشرده فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم سر دادند.

مردم شیعه و سنی فهرج فریاد مرگ بر صهیونیسم سر دادند

 به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، قشرهای مختلف شیعه و سنی با صفوفی به‌هم فشرده فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست سر دادند و روزه‌داران نگین‌کویری با سر دادن شعارهای مرگ بر صهیونیست، مرگ بر آمریگا جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

توفان شن و هوای سوزان گرم کویری حاشیه کویر لوت مانع حضور مردم بخش نگین‌کویر شهرستان فهرج در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس نشد.

امروز همزمان با سراسر کشور مردم مومن و انقلابی بخش نگین‌کویر شهرستان فهرج با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اجتماع بزرگی خلق کردند.

این راهپیمایی در گرمایی سوزان همراه با توفان از میدان ولایت دهنو اسلام‌آباد تا مسجد ابوالفضل برگزار شد و در این مراسم که بخشدار، روحانیت معزز و خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند، حضور عشایر غیور با لباس‌های محلی سفید بسیار زیبا و قابل توجه بود.

راهپیمایی روز قدس در بردسیر

همچنین مردم متدین و ولایتمدار شهرستان بردسیر با حضور باشکوه و گسترده خود در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف اعلام کردند.

روزه‌داران بردسیری با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست انزجار خود را از غاصبان قدس شریف و حامیان آنها فریاد زدند و حماسه سیاسی دیگری در سال جاری در شهرستان بردسیر رقم خورد.

انتهای پیام/80013/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول