اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تاکستان:

جلوگیری از توسعه‌طلبی صهیونیسم هدف ایران است

امام جمعه تاکستان گفت: پشتیبانی ایران از مقاومت با هدف جلوگیری از توسعه‌طلبی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

جلوگیری از توسعه‌طلبی صهیونیسم هدف ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر تاکستان در مصلی نماز جمعه این شهر با تقدیر از حضور پرشکوه مردم در حماسه گرامیداشت روز جهانی قدس و عمل به میراث گرانبهای امام راحل اظهار داشت: اهمیت مسئله قدس و بیت‌المقدس امروز ناظر بر آن است که این موضوع ریشه آسمانی و دینی داشته و فریاد اسلامی باید بر سر جنایات و ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی فرود آید.

امام جمعه تاکستان افزود: تمام مسلمانان در همه نقاط کره زمین باید با دعا و دادخواهی آزادی قدس شریف را طلب کنند چراکه تمام افراد در این خصوص دارای مسئولیت و تکلیف هستند.

وی با محکومت ظلم و دژخیمی‌های رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در لبنان و فلسطین تصریح کرد: تمام مسلمانان باید برای دفع این شیطان بزرگ متحد شوند چراکه توسعه طلبی و نژاد پرستی این رژیم منحوس و پلید تمامی نداشته و روز به روز در پی تجاوز به حریم فلسطینیان است.

امام جمعه شهرستان تاکستان هشدار داد: مسلمانان سراسر جهان اگر با جنایات و زیاده‌طلبی‌های رژیم جعلی صهیونیستی در صدد مقابله نباشد، این رژیم به جنایات خود ادامه می‌دهد.

اسلامی تأثیرگذاری جمهوری اسلامی در معادلات بیداری اسلامی را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: پشتیبانی ایران اسلامی از نظام حاکم در سوریه و فلسطین اشغالی نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی در تلاش است تا با جلوگیری از کشورگشایی و توسعه‌طلبی رژیم نامشروع صهیونیست مانع از دست‌یابی این رژیم به اهداف خویش شود.

امام جمعه شهرستان تاکستان سالگرد شهادت دیپلمات‌های ایرانی به همراه خبرنگار شهید صارمی در افغانستان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این جنایت رخ داده به دست طالبان و نیروهای تکفیری دلیلی بر حقانیت جمهوری اسلامی در مجامع بین‌المللی است.

اسلامی ضمن محکومیت ادعای آمریکا مبنی بر قصد تولید سلاح هسته‌ا‌ی توسط ایران اینگونه اعمال و حرکات را در راستای بازداشت ایران از اقتدار و مسیر پیشرفت ذکر کرد.

وی به سالگرد شهادت شهید عارف حسینی در سال 1367 اشاره کرد و یاد و خاطره این شهید را گرامی داشت.

انتهای پیام/77005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول