اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسیر:

صهیونیسم‌ستیزی جزو اندیشه دینی ملت ایران است

امام جمعه بردسیر گفت: صهیونیسم‌ستیزی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین جزو مبانی نظری و اندیشه دینی و متون روایی ماست و مسلمان وظیفه‌اش دفاع از حقوق انسان‌هاست.

صهیونیسم‌ستیزی جزو اندیشه دینی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه پس از حمد و ثنای خداوند و توصیه به تقوای الهی از آحاد مردم متدین و ولایی شهرستان بردسیر به خاطر حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد و اظهار داشت: امروز با حضور گسترده شما در راهپیمایی روز قدس دومین حماسه سیاسی سال جاری رقم خورد.

وی با اشاره به مسئله فلسطین گفت: صهیونیست‌ستیزی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین جزو مبانی نظری و اندیشه دینی و متون روایی ماست و مسلمان وظیفه‌اش دفاع از حقوق انسان‌هاست.

امام جمعه بردسیر بیان داشت: هر کجا انسان مظلوم و بی‌پناهی باشد هر کس در حد توان خود باید به وظیفه شرعی خود که دفاع از مظلوم است، عمل کند، همچنین دفاع از مظلوم مسلمان باشد یا غیر مسلمان یک وظیفه انسانی است.

تارم هدف اصلی صهیونیست‌ها را اشغال تمام اراضی مسلمانان و تشکیل کشور بزرگ و جهانی صهیونیستی دانست و ابراز داشت: تعالیم تلمود، یهودیان را انسان‌های برگزیده خدا و نژاد برتر می‌داند و غیر یهود را انسان نمی‌داند و این بی‌رحمی‌ها جزو عقاید صهیونیست‌ها است.

وی تصریح کرد: به یاری خدا این رژیم پوشالی و کثیف و این انسان‌های ستمگر و ظالم با بیداری و همت مسلمانان جهان و با رهبری و رهنمودهای امام خامنه‌ای محو و نابود می‌شود.

تارم ابراز داشت: اصل مهم دفاع از حقوق انسان‌ها و حقوق بشر همچنین عدالت‌محوری مسلمانان التزام می‌کند که ما برای بصیرت‌افزایی و آگاهی مسلمانان جهان پیشقدم باشیم و قانون اساسی ما اجازه سکوت به ما نمی‌دهد به ویژه در کنار این موارد مکتب اهل بیت (ع) و قیام و شهدت امام حسین (ع) و تاثیر و پیام این قیام برای شیعیان و غیر شیعیان اقتضا می‌کند که ما سکوت نکنیم.

وی با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری حوادث مشروطیت را درس عبرتی برای ما دانست که باید در آن دقت کنیم و گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بدانیم آن چه سبب شکست مشروطیت شد، عدم تشخیص حق از باطل بود و شبهه‌هایی که به دنبال آن با جدا کردن روحانیت و اختلاف‌افکنی موجب این شکست شدند، پس باید شاخصه‌های حق و باطل را شناخت و این حق باید میزان شناخت و شناسایی افراد باشد.

امام جمعه بردسیر با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر از برگزاری نماز باشکوه عید فطر در جوار امامزاده سید محمد (ع) شهرستان بردسیر رأس ساعت هفت صبح خبر داد. 

انتهای پیام/80027/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول