اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نطنز:

روز قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران جهانی است

امام جمعه نطنز گفت: روز قدس یک روز جهانی است و فقط اختصاص به قدس ندارد و این روز، روز مقابله مستضعفان با مستکبران جهانی است.

روز قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام  علیرضا طاحونی امروز در خطبه‌های نماز جمعه نطنز اظهار داشت: روز قدس فقط روز فلسطین نیست و روز اسلام و حکومت اسلامی است، روزی است که باید در جمهوری اسلامی در سراسر کشورها، بیرق آن برافراشته شود و باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.

وی گفت: روز قدس پشتوانه‌ امنیت کشور ایران نیز هست، این را همه‌ آحاد مردم عزیز ما بدانند که هر نفرى که روز قدس در راهپیمایی باشد، به سهم خود به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهاى انقلاب کمک می‌کند و باعث می‌شود صهیونیست‌ها از خیال‌های خام خود دست بر دارند.

امام جمعه نطنز خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تلاش سلطه گران را برای فراموش‌شدن غصب فلسطین با یک مانع تاریخی روبرو کرده است.

طاحونی به سخن امام خمینی (ره) در مورد روز قدس اشاره کرد و گفت: خداوند همه ما را موفق کند به اینکه یک روزی برویم و در قدس نماز بخوانیم، امیدوارم که مسلمان‌ها روز قدس را بزرگ شمارند و در همه ممالک اسلامی، در روز قدس در روز جمعه آخر ماه مبارک، تظاهرات  کنند، مجالس داشته باشند، محافل داشته باشند، مسجد داشته باشند، در مساجد فریاد بزنند و وقتی یک میلیارد جمعیت فریاد زد، رژیم صهیونیستی خودبه‌خود از صحنه محو می‌شود.

به گزارش فارس در حاشیه برگزاری نماز جمعه نطنز، نمایشگاه کاریکاتور روز جهانی قدس توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز برگزار شد.

انتهای پیام/63025/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول