اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت خبرنگار فارس از روز قدس در قلعه‌گنج

گرمای هوا مشت‌های سوزان مردم را نثار صهیونیسم کرد

مردم قلعه‌گنج با تمام جان و دل در گرمای سوزان فصل خرماپزان جنوب کرمان آمدند تا با مشت‌های گره کرده، غده سرطانی صهیونیسم را مستأصل کنند.

گرمای هوا مشت‌های سوزان مردم را نثار صهیونیسم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، بنی آدم اعضای یکدیگرند و ملت ایران در تاریخ ثبت شده خود نشان داده است برای فرزندان آدم به مانند اعضای یک پیکر عمل می‌کنند و امروز روز خروش فریادها بود.

مردم قلعه‌گنج با تمام جان و دل در گرمای سوزان فصل خرماپزان جنوب آمدند تا با مشت‌های گره کرده، غده سرطانی صهیونیسم را مستأصل کنند.

مردمان صبور از جنس مقاومت وقتی در شرایط بحران قرار دارند، اما هم‌دین و هم‌کیش و فراتر از همه اینها یک انسان را در چنگال دژخیمان استکبار گرفتار می‌بینند، بسان شیر غران بر مترسک‌های پوسیده آنها نعره می‌زنند و اینگونه پایه‌های کاخ‌های پوشالی را لرزان می‌کنند.

امروز خرد و کلان، پیر و جوان و زن و مرد بار دیگر به صحنه آمدند تا نشان دهند اگر چه در شرایط ناجوانمردانه تحریم هستیم، اما جان خود را برای آزادی قبله‌گاه نخست خویش فدا می‌کنیم.

اینگونه بار دیگر در صحنه‌های حماسی نشان دادند که اگر سال حماسه است ما مردم به عنوان مجریان حماسه سیاسی ثابت قدم‌تر می‌شویم.

امید به تحقق حماسه اقتصادی داریم و در این جنگ ناجوانمردانه هیچ وقت دست از نظام و انقلاب نخواهیم کشید.

محمد حیدری خبرنگار واحد مرکزی خبر که آمده است تا خروش مردم روزه‌دار را در قاب رسانه‌ها نشان دهد به خبرنگار فارس گفت: مردم در این گرمای جان‌فرسا نشان دادند که لبیک به فرمان حضرت امام (ره) گرما و سرما نمی‌شناسد.

عضو شورای اسلامی شهر به حضور کم‌نظیر مردم اشاره کرد و افزود: همیشه در راهپیمایی‌ها حضور داشته‌ام، اما امسال حضور مردم چیزی دیگر را نشان می‌دهد.

احمد رزاق‌پور نیز گفت: وقتی این شور و اشتیاق را در این گرمای هوا از این مردم می‌بینم به خود می‌بالم که ایرانی هستم و ثمره این حضور را همیشه شیرین چشیده‌ایم.

مسئول حوزه بسیج دانش‌آموزی قلعه‌گنج بیان داشت: استکبار باید در رفتار خود تجدیدنظر کند و بداند ملت ایران از حقوق حقه ملت در بند فلسطین هیچ‌وقت نمی‌گذرد.

مهدی درویشی راننده آژانسی که روی ماشین خود را پلاکارد زده بود «به عشق فلسطین رایگان» و مردم را جابه‌جا می‌کرد، گفت: در نظر من حق مردم فلسیطن توسط استکبار ضایع شده است و باید شما رسانه‌ها صدای این مردم را از دورترین نقطه ایران به گوش جهان برسانید که اینجا لبیک‌گویان خمینی ایستاده‌اند.

انتهای پیام/80004/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول