اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل تسنن ارومیه:

امروز خون تازه‌ای در شریان‌های ملل اسلامی به جریان در آمد

امام جمعه اهل تسنن ارومیه گفت: راهپیمایی امروز نمود اتحاد و انسجام مسلمانان بود که خون تازه‌ای را در شریان‌های ملل اسلامی به جریان در آورد.

امروز خون تازه‌ای در شریان‌های ملل اسلامی به جریان در آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا عبدالقادر بیضاوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: روز قدس ابتکار حکیمانه امام خمینی(ره) بود که به شکرانه الهی هر سال پرشورتر از سال‌های پیش گرامی داشته می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت روز افزون مسئله قدس در جوامع اسلامی، گفت: توجه به مسئله فلسطین هر سال در میان مسلمانان پر رنگ‌تر می‌شود که این موضوع نشانگر خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و نقشه‌های باطل آنان است.

بیضاوی به راهپیمایی‌های میلیونی مردم روزه‌دار ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: مسلمانان جهان با هوشیاری خود خون تازه‌ای در شریان‌های امت‌های اسلامی به جریان در می‌آورند و نشان می‌دهند تا پای جان در دفاع از آرمان‌های خود و لبیک به فرمان رهبری در صحنه خواهند ماند. 

وی ادامه داد: امروز مسلمانان قدرت وحدت و انسجام خود را به رخ مزدوران و مستکبران عالم کشاندند تا به آنان نشان دهند قدرت مقاومت و اتحاد بسیار بیش‌تر از قدرت توپ و تانک‌های آنان است.

بیضاوی با اشاره به بخشی از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در ارتباط با روز جهانی قدس، تصریح کرد: روز قدس، روز احیای دوباره اسلام و ارزش‌های اسلامی است که مسلمانان ایران اسلامی به عنوان طلایه‌داران بیرق اسلام در جهان، در احیای این امر خطیر وظیفه خود را به خوبی انجام دادند.

امام جمعه اهل تسنن ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم رعایت تقوای الهی در شئونات زندگی مسلمانان تأکید کرد و افزود: غنیمت شمردن فرصت‌های طلایی ماه رمضان می‌تواند ما را در پیمودن راه سعادت کمک کند.

انتهای پیام/61006/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول