اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار حجازی:

گفتمان انقلاب طعم شکست را به رژیم صهیونیستی چشاند

معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی طعم شکست‌های گسترده را چشید.

گفتمان انقلاب طعم شکست را به رژیم صهیونیستی چشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار سید محمدحسین حجازی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و رسیدن انوار تابناک انقلاب به مرزهای لبنان و فلسطین، تحولی در این منطقه رخ داد.

وی افزود: با الگوگیری از تفکر انقلابی ایران، مقاومت اسلامی به نام حز‌ب‌الله تشکیل شد که از این سال به بعد تاکنون رژیم صهیونیستی طعم پیروزی را نچشید.

این مسئول ادامه داد: با روی کار آمدن این جنبش، گفتمان عرب‌پرستی و نژادپرستی به گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل و این امر سرآغاز پیروزی شد.

حجازی تصریح کرد: تا زمانی‌که بحث قومیت‌گرایی مطرح بود، هیچ کاری پیش نمی‌رفت اما از آنجایی ‌که ارزش‌های اسلامی حاکمیت یافت، پیروزی محقق شد.

معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: تنها راه مبارزه قاطع و تاثیرگذار با صهیونیسم، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل به ‌دنبال مهاجرت یهودیان تشکیل و از همان سال نیز صندوقی به محوریت انگلیس برای خریداری اراضی فلسطینی‌ها راه‌اندازی شد.

این مسئول بیان داشت: تا 35 سال پس از آغاز موج مهاجرت یهودیان، ملت‌های مسلمان در خواب غفلت بودند، و پس از 35 سال کم‌کم درگیری بین مسلمانان و یهودی‌ها در سرزمین فلسطین آغاز شد.

به گفته وی، رژیم صهیونیستی در سال 1948 اعلام موجودیت کرد و انگلیس و آمریکا بلافاصله آن را به رسمیت شناختند.

حجازی با اشاره به جنگ چهار کشور اسلامی مصر، اردن، سوریه و لبنان با اسرائیل، خاطرنشان کرد: نخستین جنگ در سال 1948 میلادی در این منطقه رخ داد و تاکنون هشت جنگ در این سرزمین روی داده است.

معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح کشور متذکر شد: امام راحل با نام‌گذاری روز قدس ثابت کرد که اکنون دوره دین‌مداری و ارزش‌مداری است.

وی، رژیم صهیونیستی را یک غده سرطانی دانست که در صدد گسترش تمامیت خود و توسعه‌طلبی است و حتی اگر مسلمانان نیز بخواهند با او سازش کنند، او دست بردار نیست.

انتهای پیام/‌2448/ن30/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول