اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام:

نسخه نابودی اسرائیل با وحدت مسلمانان جهان پیچیده شده است

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام با تاکید بر اینکه نسخه نابودی اسرائیل با وحدت مسلمانان جهان پیچیده شده است، گفت: پیام مسلمانان، آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین از چنگال ظالمانه رژیم غاصب و جعلی اسرائیل است.

نسخه نابودی اسرائیل با وحدت مسلمانان جهان پیچیده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدمهدی عبدخدایی ظهر امروز در بین روزه‎داران گلستانی اظهار داشت: ملی‎گرایی هدیه استعمار غرب برای کشورهای اسلامی بود و این اندیشه در ایران رضاخان را به وجود آورد.

وی افزود: استعمار برای اینکه پابرجا بماند شخصیت‎‎های ملی مانند پان‎ایرانیسم، پان‎ترکیست و ... را در تمام کشورهای اسلامی روی کار آورد تا بتواند از این طریق افکار خود را در جوامع اسلامی گسترش دهد.

ملی‎گرایی هدیه استعمار غرب به کشورهای اسلامی/ اسلام از ملی‎گرایی سیلی خورده است

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام با بیان اینکه وهابیت ساخته و پرداخته انگلیس استعمارگر است، خاطرنشان کرد: ملی‎گرایی کفر است و اسلام از ملی‎گرایی سیلی خورده، تفکر ملی‌گرایی یک اندیشه پلید است که به حمایت از مظلوم اعتقادی ندارد.

عبدخدایی گفت: اسرائیل این غده سرطانی باید از بین برود چنانکه شکست‎های پی‎درپی این رژیم اشغالگر نشان می‎دهد که چیزی تا پایان‎پذیری عمر نکبت‎بارش باقی نیست.

اگر از عرب، پیامبر (ص) را بگیریم آنها چیزی جز قوم سوسمارها، بدلی و غارتگر نیستند

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام با اشاره به اینکه ملت‎های مسلمان تجربه بدی از استعمار داشتند، افزود: به جز ایران که خانه علی بود تمام کشورهای اسلامی مستعمره شدند و به قدری استعمار از کشورهای جهان سوم غارت کرد که این غارتگری به جایی رسید که کارگران انگلیسی و آلمانی آنچنان مرفه شدند که به یاد انقلاب نیفتادند.

عبدخدایی افزود: دوره استعمار از سال 1911 تا سال 1945 چنان شلاقی بر گرده مسلمانان زده بود که ملت‎های مسلمان بدون هماهنگی فیزیکی در تمام جهان اسلام بر علیه استعمار به حرکت درآمدند.

وی با اشاره به سخنان نواب صفوی مبنی بر اینکه بیت‎المقدس دچار ملی‎گرایی شد و به عرب بودن خود افتخار می‎کرد، متذکر شد: اگر از عرب، پیامبر (ص) را بگیریم آنها چیزی جز قوم سوسمارها، بدلی و غارتگر نیستند، این پیامبر (ص) بود که به عرب شخصیت داد.

سرانجام ظلم چیزی جز نابودی نیست/ مقاومت رمز پیشرفت خواهد بود

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام با تاکید بر اینکه باید از تاریخ عبرت گرفت، اذعان کرد: استکبار می‎خواهد اسلام و قرآن را از بین ببرد بر همین اساس در برابر جهان اسلام ایستاده اما دشمنان باید بدانند در مسیر الهی پیش رفتن، یقیناً مقاومت رمز پیشرفت خواهد بود و سرانجام ظلم چیزی جز نابودی نیست.

عبدخدایی با بیان اینکه خیزش ملت‎های مبارز در منطقه و جهان، موج بیداری اسلامی را نشان می‎دهد، خاطرنشان کرد: بیداری ملت‎های مسلمان، مستضعف و مبارز در سطح جهان رو به گسترش است که فراگیر شدن بیداری اسلامی، مرگ اسرائیل و هم‎‎پیمانانش را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه تاریخ درس عجیبی به همه ما می‎دهد، یادآور شد: تاریخ مانند یک زنجیره به هم پیوسته است که هیچ حلقه‎اش را نمی‎توان از یکدیگر جدا کرد.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول